Замовляємо послугу з визначення ринкової вартості нерухомого майна

11.08.2017

Процедура визначення ринкової вартості квартири, будинку чи іншого виду нерухомого майна являється достатньо популярною сьогодні. Проведення такої оцінки має місце під час будь-якої нотаріальної дії з нерухомим майном. Це може бути дарування, продаж, оформлення права на спадщину та інше. Крім цього дана процедура може бути замовлена з ціллю пред"явлення судді у випадку розподілу майна при розлученні та у інших ситуаціях. Більше про це знайдеться інформації на сайті спеціалізованої компанії, яка займається подібними послугами.

Які документи потрібні для проведення незалежної оцінки нерухомого майна?

Перш за все, це право власності, яке підтверджує право на володіння майном. Це може бути договір купівлі-продажу, свідоцтво про право власності чи право на спадщину і так далі. Наступним важливим документом являється технічний паспорт БТІ, в якому міститься важлива інформація для того, щоб визначити вартість майна, розташування та інше. В деяких ситуаціях оцінка може проводитись і без цього документа. І ще один документ – це паспорт власника.

Важливо пам"ятати, що під час проведення оцінки нерухомого майна любого типу для того, щоб пред"явити її у суді, перелік потрібних документів може бути іншим, так як нерідко він визначається індивідуально залежно від кожного випадку. Що стосується нерухомого майна, як, наприклад, автомобілі, то про оцінку і необхідні документи можна знайти більше цікавого і корисного тут.

Оцінка іншого нерухомого майна

Проводиться також оцінка гаражів, яка дуже схожа до процедури проведення оцінки квартир. Сам підхід до проведення процедури і розрахунків буде практично таким самим, як у попередньому прикладі. Що стосується житлових будинків, то в такому випадку оцінка буде трошки інша, так як крім самої будівлі є ще прилегла ділянка. Спочатку необхідно визначитись із ціною земельної ділянкии, а тоді із вартістю самої споруди на ній. Про оцінку більше розповість достовірний джерело в інтернеті.