Про що доповідав меру Маріуполя Вадиму Бойченку директор департаменту транспорту і зв'язку Маріупольської міськради Василь Клат.
«Капітальний ремонт ми почали в травні, - розповів Василь Клат. - Довжина дороги з чотирма смугами руху - близько трьох кілометрів».
Директор департаменту зазначив, що силами гідротехнічної служби, створеної при ККП «Маріупольавтодор», тут було відновлена зливова система. Уклали додаткові труби, промили старі, забиті сміттям і брудом канали стоків води, відновили решітки.
Зараз розроблене проєктне рішення по створенню в огорожі трьох розривів - для того, щоб уникнути пробок в разі дорожньо-транспортних пригод. Транспорт через такі розриви зможе об'їжджати місце аварії по зустрічній смузі.
На дорозі по Набережній пластикову розмітку нанесли працівники «Маріупольавтодора», а також обладнали автостоянку (за КП «Комунальник»).
«На наступний рік заплановано облаштування пішохідного та велотротуарів», - додав Василь Клат.
Вадим Бойченко підкреслив, що капітальний ремонт дороги проведено з гарантією підрядника на 10 років.
Мер також зазначив, що на наступний рік планується ремонт пост-моста:
«До нас приїжджали фахівці, які дали експертну оцінку нашому мосту. Поставлено завдання привести його в належний експлуатаційний стан».
Пост-міст складається з трьох частин - сам міст через річку і два шляхопроводи. Всі частини з'єднані насипом. Загальна протяжність гідротехнічної споруди - 700 метрів.
Василь Клат повідомив, що розглядається три варіанти ремонту. Перший найдорожчий - повна реконструкція зі збільшенням кількості смуг. Ціна питання - понад 700 мільйонів гривень. Другий варіант - капітальний ремонт з вирівнюванням трамвайної колії. Це буде коштувати близько 400 мільйонів гривень і займе багато часу, надовго перекривши сполучення між двома районами. І третій варіант - середній поточний ремонт. Він дозволить підтримувати транспортне сполучення між Лівобережним і Центральним районами.
Зараз опрацьовується третій варіант. Капітальний же ремонт пост-моста можна буде проводити, коли будуть реалізовані будівництво бетонної дороги та реконструкція проспектів, що дозволить не порушувати логістики транспортного сполучення в місті.
Вадим Бойченко підкреслив, що ремонтні роботи необхідно на пост-мосту проводити. Сьогодні він трохи стримує швидкість руху транспорту з капітально відремонтованої Набережної.
«З одного боку, це добре, - сказав мер. - З іншого - експлуатаційно незручно. Хотілося б, щоб міст був в такому ж вигляді, як і дорога по вулиці Набережній. Ми розглядаємо третій варіант, щоб уже в наступному році почати середній ремонт. А як тільки будуть готові всі інші дорожні артерії Маріуполя, то відремонтувати його капітально».
Раніше pr.ua розповідав про продовження ремонту дороги по проспекту Перемоги.
Світлини Олександра Панкова
14 липня 2022
25 березня 2022
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)