Як розповів PR.UA директор Маріупольського трамвайно-тролейбусного управління Віталій Донєв, всі тролейбуси, які здійснюють пасажирські перевезення, крім шести старих «Дніпро», обладнані кондиціонерами. Системи охолодження повітря встановлені також у всіх комунальних автобусах. Більш того, за його словами, якщо кондиціонер виявляється несправним, то машину з рейсу знімають до його відновлення.
Що стосується спеки в салонах, то Віталій Донєв зазначив: «Найчастіше скарги надходять від тих людей, які їдуть в салонах старих «Дніпро». Ці тролейбуси ми відправляємо щодня на різні маршрути».
Він також зазначив, що під час аномальної спеки кондиціонери в громадському транспорті працюють на повну потужність. Але під час зупинок, при відкритті дверей гаряче повітря потоком заходить в салон, і, дійсно, температура повітря підвищується, але не настільки критично, як за бортом. Адже на сонці термометри показують максимальну температуру, доходячи до крайньої позначки в 50 градусів! Кондиціонери в салоні автобусів і тролейбусів, згідно з інструкцією в ТТУ, включають, коли зовнішнє повітря прогрівається до температури понад 20 градусів.
За інформацією кондукторів, які обслуговують рейси, часом пасажири вимагають відкрити вікна і люки, щоб в салоні стало прохолодніше, інші ж маріупольці обурюються, наполягаючи на тому, що зовні ще спекотніше. Працівники МТТУ дивуються з приводу невдоволення маріупольців - адже в маршрутних таксі приватних автоперевізників взагалі немає кондиціонерів і збурень з приводу спеки в салоні теж немає.
Раніше PR.UA розповідав про те, що на пляжі Маріуполя додали новий тролейбусний маршрут, по якому відбувається до 70 рейсів.
14 липня 2022
25 березня 2022
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)