Одразу дві наших читачки поскаржилися на збільшення квартплати житлово-комунальним підприємством «Азовжитлокомплекс». Так, Ольга Зозулина, мешканка будинку №23 / 53 по вулиці Володимирській в Лівобережному районі, розповіла:
«Плату за квартиру підняли на 20 копійок за квадратний метр. Причому і за грудень минулого року, і за січень цього - без попередження. Я не раз просила від житлового підприємства розшифровку: які послуги вони надають і скільки коштує кожна з них. Але мені її так і не надали».
А Любов Ольховська з дев'ятиповерхового будинку №158 по вулиці Азовстальській додала:
«Квартплату абсолютно несподівано для нас підняли з 5,20 гривні за квадратний метр до 5,41 гривні. Більш того, я вже заплатила в грудні за старим тарифом, так як ніяких оголошень не було, а тут принесли квитанцію за січень з грудневим боргом. З іншого боку, «Азовжитлокомплекс» погано ставиться до своїх обов'язків - шви на стінах будинку протікають, покрівля над квартирами, розташованими на верхньому поверсі у другому під'їзді, також під час опадів протікає. У під'їздах прибирання проводиться нерегулярно».
Керівник житлового підприємства «Азовжитлокомплекс» Наталія Подбєльцева розповіла, що оголошення про збільшення квартплати на 4% були вивішені біля під'їздів будинків у грудні минулого року, а також розміщені на сайті житлового підприємства. Підвищення ціни - вимушений захід, передбачений в п. 10 Договору про надання послуги з управління багатоквартирним будинком від 1 жовтня 2017 року, укладеного з керівником за результатами конкурсу.
А саме «Автоматична корекція ціни за послугу в зв'язку зі зміною протягом терміну дії договору рівня інфляції».
«Інфляція склала 4%, - продовжила вона. - Що стосується питання щодо надання розшифровки послуг та їх вартості, то ми її відразу віднесемо жительці будинку по вулиці Володимирській».
Щодо течі швів стіни будинку по вул. Азовстальській Наталія Подбєльцева відповіла: «У квартирі на верхньому поверсі поточний ремонт був проведений у грудні минулого року.
Найближчим часом, як тільки дозволять погодні умови, буде проведений і поточний ремонт покрівлі. Матеріали вже закуплені та передані підряднику».
Прибирання в під'їздах «Азовжитлокомплекс» проводить два рази на тиждень, додала керівник, а прибудинкову територію прибирають щодня.
Читач Сергій Завгородній, який проживає в будинку по вулиці 130-ї Таганрозької дивізії, поцікавився, як потрапити на прийом у «Комунальник»:
«Знаю, що під час карантину особистого прийому немає, але мені необхідно побувати в установі, щоби вирішити свої питання».
На підприємстві проінформували, що прийоми ведуться в абонентському відділі КП «Комунальник» на вул. Набережній, 18 протягом робочого тижня - з 7:00 до 16:00, по п'ятницях - з 7:00 до 15:00. Також здійснюється прийом громадян у приміщенні соціального офісу «Мультицентр» на Лівобережжі.
Додаткову інформацію можна отримати за телефонами абонвідділу: 068-780-07-03, 098-251-50-41. Телефони диспетчера: 068-391-05-02, 068-391-05-04. Крім того, можна скористатися послугами електронного сервісу «особистий кабінет». За його допомогою можна отримати інформацію про стан особового рахунку, провести звірку онлайн, оплатити послуги без комісії.
Зі скаргою на сусіда звернулася мешканка багатоквартирного будинку по пр. Металургів Алла Протасевич:
«Він живе на верхньому поверсі і, мабуть, виготовляє наркотики. Використовує чи то бензин, чи то ацетон, але через це в мою квартиру за системою вентиляції йде жахливий запах. Особливо стійкий він на кухні. Тому навіть їжа, яку я готую, починає пахнути бензином. Жити дуже важко в таких умовах. Я вже зверталася до поліції, але результату немає».
У Маріупольському районному управлінні поліції для «Приазовського робочого» повідомили, що за вказаною адресою буде проведена перевірка, на місце вийде дільничний. Про результати проінформують додатково.
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)