Гостем прес-клубу «Приазовського робочого» став Сергій Остапенко, лише місяць тому призначений на посаду директора підприємства «Маріупольавтодор». Обійнявши посаду керівника, він об'їхав практично все місто, щоб побачити на власні очі, в якому стані перебувають дорожні артерії міста. Про те, які з них найближчим часом будуть відремонтовані, він розповів журналістам нашої редакції.
«Ми провели аналіз, в цей зимовий сезон були різкі коливання температури, що руйнує дорожнє полотно, - зазначив Сергій Остапенко. - Природно, треба було вживати екстрених заходів, щоб привести до ладу дороги. Розробили програму, розраховану на три місяці - до кінця травня. Відповідно до неї, ми поетапно проводимо ремонти - десь латками, десь великими картами».
За цей час «Маріупольавтодор» відремонтував дорожнє полотно на вулицях Флотській, Олімпійській, великі ділянки - на Нікопольському проспекті. Закінчено поточний ремонт великими картами на проспекті Луніна. На проспекті Нікопольському ремонтні роботи будуть продовжені, оскільки це одна з найбільш навантажених автомагістралей міста.
А на Приморському бульварі, в районі відреставрованого пірсу, нещодавно обладнали новий пішохідний перехід, який, на відміну від усіх інших у Маріуполі, змушує водіїв мимоволі скидати швидкість: він вище рівня дороги на 10 сантиметрів.
«Раніше створення таких переходів - вище дороги на спеціально укладеному асфальті - не передбачалося нормативними документами, - зауважив Сергій Остапенко. - Ми бачили такі переходи в країнах Європи, тепер це стало можливим і у нас. Ми розробили схему, узгодили все з патрульною поліцією і втілили у життя».
Смуги нанесені пластиковою світловідбиваючою фарбою, також встановлений дорожній знак обмеження швидкості руху до 30 кілометрів на годину.
Триває ремонт дороги по проспекту Будівельників - від вулиці Бахчиванджи до проспекту Миру, про що «Приазовський робочий» розповідав неодноразово.
Ведуться роботи між вулицями Флотською і Купріна - дорогу ремонтують великими картами, запланований ремонт в районі приміської автостанції на виїзді з міста.
Ще одна з найбільш навантажених доріг - вулиця Набережна, яка після цієї зими, образно кажучи, просто вбита. Її капітальний ремонт, на який усі чекали, нарешті розпочався 8 травня. За словами Сергія Остапенка, на це з бюджету Маріуполя виділено загалом 140 млн грн.
«Дорогу від КП «Комунальник» до мосту ми плануємо капітально відремонтувати цього року, вже укладено договір з турецькою компанією “Онур”», - сказав він. Під час ремонту рух автотранспорту буде здійснюватися по двох смугах одного боку, поки на двох смугах іншого йдуть роботи. Згідно з проєктом між зустрічними смугами встановлять розділову огорожу, щоб максимально знизити можливість ДТП, особливо - лобових зіткнень машин.
Орієнтовно планується, що реконструкція дороги триватиме близько трьох місяців.
Наступного року новий асфальт в межах чинного договору «Онур» укладе на Пост-мосту - до вулиці Торгової. Що стосується самого моста через Кальміус, то його конструкція пройшла паспортизацію, він здатний витримати навантаження, на які був розрахований.
Таким чином, буде капітально відремонтована дорога від вулиці Пашковського по Набережній, Торговій і проспекту Миру.
Якщо говорити про проєкти «Маріупольавтодору», то, як зауважив керівник підприємства, розроблена проєктно-кошторисна документація на продовження ремонтів по проспекту Перемоги, цього року готується документація по ремонту дороги на бульварі Морському - від вулиці Українського козацтва до вулиць Ломізова і Азовстальської.
Саме на проспекті Перемоги силами комунального підприємства цьогоріч проведено ремонт великими картами, також буде проведено ямковий ремонт на деяких ділянках.
Крім того, у планах «Маріупольавтодору» - ремонт дороги вздовж лівобережного пляжу, де зараз щосили йдуть роботи з реконструкції.
У Центральному районі можливий поточний ремонт вулиці Архітектора Нільсена (від проспекту Миру до Міського саду). Плюс до всього заплановано ремонти внутрішньоквартальних доріг у всіх районах міста.
Велику допомогу «Маріупольавтодору» надають металургійні підприємства Групи Метінвест. Вони безкоштовно виділяють такий необхідний у дорожньому будівництві шлак. Дрібний, гранульований - для укладання на тротуарах фемів, великий - для відсипки доріг.
«Комбінати нам допомагають, забезпечуючи нас шлаком в необхідних обсягах. Це хороший будівельний матеріал, і завдяки нашим металургам ми ніколи не відчували з ним проблем», - зауважив Сергій Остапенко.
Велику роботу проводить «Маріупольавтодор» щодо заміни старих світлофорів на сучасні. Так, у Маріуполі 104 світлофорних об'єкти. Торік було замінено 22 світлофори, цього року планується замінити 34 і встановити п'ять нових. Вони з'являться на перехрестях з інтенсивним рухом. Це будуть «розумні» світлофори, які враховують потік і відповідно регулюють проміжок часу між червоним і зеленим сигналом (збільшуючи або зменшуючи час одного світлосигналу).
Журналісти «Приазовського робочого» поставили запитання читачів, з яким вони зверталися до головної редакторки нашого видання Олени Калайтан: чи буде встановлений світлофор на перехресті вулиць Кафайської і Торгової? На це керівник «Маріупольавтодору» відповів, що нові світлофори встановлюються з урахуванням звернень райадміністрацій міста і жителів. Так, на прохання маріупольців будуть встановлені світлофорні об'єкти на перехресті вулиць Мухіна і Заозерної, в районі автозаправки; біля школи №10 на вулиці Азовстальській. Питання встановлення пішохідного світлофора на вулиці Торговій буде розглянуто. Не менш інтенсивно йде облаштування нових зупиночних павільйонів, їх вже 84. Цього року планується встановити ще 15.
У «Маріупольавтодорі» вже не перший рік мріють про власний асфальтовий завод. По-перше, підприємство зможе виробляти високоякісний асфальт для укладання на особливо навантажених автомагістралях. По-друге, продуктивність сучасного заводу значно вища, ніж у двох уже наявних, але морально і технічно застарілих. І по-третє, капітальні ремонти дорожніх артерій стануть бюджету Маріуполя значно дешевше.
«Ми працюємо над ідеєю купівлі сучасного асфальтового заводу. Нам потрібен такий, що зможе виробляти на рік 60 тисяч тонн асфальту. Для порівняння: наші заводи виробляють разом 85 тонн асфальту за годину, сучасний - 160», - сказав Сергій Остапенко.
Коштує такий об'єкт близько 2 млн євро. А ось з'явитися в нашому місті він може, коли знайдеться фінансування. «Хотілося б, щоб це сталося наступного року», - сказав на завершення керівник «Маріупольавтодору».
На світлині Аліни Комарової: Визначено пріоритети. Сергій Остапенко - про тактику і стратегію «Маріупольавтодору».
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)