Непрацюючі кондиціонери та відсутність пляшок з питною водою неприємно здивувала пасажирів, передає PR.UA.
Про те, яке воно, СВ по-маріупольськи, розповіли в Громадському контролі «Укрзалізниці».
«З 1 травня по 30 вересня діють «літні» норми температури у вагонах, при цьому повинні бути в справному стані система вентиляції та кондиціонування повітря у вагонах. За дві поїздки у вагоні класу «люкс» (СВ) поїзда 69/70 Львів – Маріуполь 01.05.2021 і 10.05.2021 жодного разу не працював кондиціонер. Точніше, в першій поїздці його запустили, але пропрацював він недовго, тому що він не був підготовлений певним чином до перевезень. Провідник вагона № 4 та електромеханік дійсно всіляко намагалися налагодити його роботу, але марно. Провідниця при цьому просила вибачення.
При поїздці 10.05.2021 ніхто навіть не намагався його включити - так, судячи з усього, в цьому не було сенсу. Ефективність системи вентиляції теж можна поставити під сумнів, тому що з тіньової сторони в коридорі при відкритих вікнах було +27 градусів, в купе - ще більш душно і некомфортно. Провідник відповів, що вагон тільки після ремонту, тому кондиціонер не справний. Пардон, але це як розуміти? Невже це нормально для вагона класу «люкс» (СВ), це не плацкарт все ж», - діляться нюансами подорожі залізничним сполученням пасажири.
Після дзвінка на гарячу лінію їм вдалося з'ясувати, що вагон не підготовлений до літніх перевезень і буде справний тільки після ТО-2. Туристи зазнали здивування, оскільки на календарі було вже 10 травня. Ще одним неприємним моментом виявилася недобросовісність провідника. Зайшовши у СВ-вагон у Львові, пасажири не виявили на звичних місцях мінеральну воду.
«При зверненні до провідника він нам їх видав, звичайно, діставши з нижньої полиці шафи, але невже це нормально для вагона класу "люкс"?» - обурилися українці.
При цьому, як зазначили люди в коментарях, вартість квитків у вагонах класу «люкс» досягає 1 224,4 грн. Деякі висловилися, що температура +26 градусів у вагоні відповідає нормам, інші іронізували, що більш зручного за умовами вагону, ніж класу «плацкарт», немає: «І безпечніше, особливо, якщо їхати одному, і дешевше, і повітря більше, як не дивно, тому що немає тих довбаних дверей».
Раніше повідомлялося, що маріупольці зможуть подорожувати до Відня на поїзді.
14 липня 2022
25 березня 2022
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден