Наразі у зв'язку з тим, що підприємство «Азовгаз» припинило постачання блакитного палива населенню, жителі Маріуполя шикуються в черги, щоб оформити договори з іншими постачальниками газу.
А в місті поширюються чутки про те, що ті, хто не встигне укласти новий договір до 30 серпня, позбудуться субсидії на наступний опалювальний сезон. За коментарями з приводу того, наскільки такі чутки відповідають реальному стану справ, журналіст PR.UA звернувся до директора департаменту соціального захисту населення Маріупольської міськради Ірині Коробці.
«Ми всіх субсидіантів, яким поставляло природний газ підприємство «Азовгаз», перевели на обслуговування в НАК «Нафтогаз України». І зараз їм необхідно визначити для себе постачальника газу, укласти з ним договір до 30 серпня. І повідомити про це в департамент соціального захисту, - розповіла вона. - Однак, якщо хтось все-таки не встигне до цього часу оформити договір з газовим постачальником, субсидія все одно буде виплачуватися».
За її словами, позбавляти когось субсидії через несвоєчасне оформлення договору з компанією, що поставляє енергоносій, ніхто не буде.
«У законодавстві немає положення - що якщо не уклав договір, то відмовлять в субсидії», - додала Ірина Коробка.
У минулий опалювальний сезон в Маріуполі отримували субсидію 30 тисяч осіб. В цьому очікується така ж кількість.
Отримати більш докладну інформацію про нарахування субсидій можна не тільки в територіальних відділеннях департаменту соціального захисту населення, а й в контакт-центрі 15-55.
Тут працює гаряча лінія департаменту соцзахисту. Кожної середи та п'ятниці з 10 до 11 години фахівець департаменту відповідає на профільні питання і розповідає про зміни в законодавстві з питань нарахувань виплат, субсидій, а також про надання інших соціальних послуг.
Телефони: 15-55 (зі стаціонарного); 050 345 15 55; 067 345 15 55.
Раніше PR.UA розповідав, як саме маріупольцям можна перейти до постачальника з більш низькими тарифами на газ і оформити з ним договір.
Світлина з відкритих джерел