Жителі Маріуполя після того, як «Азовгаз» припинив постачання блакитного палива, перейшли до іншого постачальника - в «Нафтогаз», «Маргаз» та ін. Деякі жителі міста досі не отримали квитанції за споживання природного газу в липні.
З питаннями «Чому?» і «Що робити?» вони звернулися до редакції PR.UA.
Так, одинока пенсіонерка Марія Зурнаджи пояснила:
«Мої сусіди оплачують рахунки за допомогою інтернету, в якихось особистих кабінетах. А я взагалі не знаю, як користуватися інтернетом. І дуже переживаю через те, що не знаю, скільки мені треба платити».
Як пояснили PR.UA в контакт-центрі «Нафтогазу», квитанції відправляються споживачам через Укрпошту після 20 числа щомісяця.
За її словами, квитанції могли не прийти, якщо людина при укладенні договору зазначила в документі опцію (можливо, випадково) - «оплата онлайн» або у споживача є переплата. Також не прийде квитанція, якщо маріуполець вибрав тариф «Річний».
«Кожен індивідуально може звернутися до нас на «гарячу» лінію. Ми повідомимо номер особового рахунку, суму для оплати послуги та відповімо - чому не прийшла квитанція», - додала диспетчер в «Нафтогазі».
У будь-якому випадку, маріупольці можуть отримати вичерпну інформацію та консультацію, зателефонувавши за номерами: 066-300-28-88 (Vodafone); 098-300-28-88 (Kyivstar); 093-300-28-88 (Lifecell).
Що стосується городян, які обрали постачальником «Маргаз», то на сайті підприємства розміщені такі контактні телефони з питань постачання газу: 098-184-60-99; 098-184-61-04; 098-184-68-18; 098-184-68-48; 098-189-56-00.
Раніше PR.UA опублікував 66 адрес, де маріупольці зможуть подати заявку для підключення до «Нафтогаз України».
Світлина з відкритих джерел