ДТЕК Донецькі електромережі запустив для своїх абонентів цифрового помічника.
Теперь повідомити про відсутність електроенергії чи отримати інформацію можливо за домопомогою чат-бота, передає PR.UA.
Як повідомліють енергетики, отримати інформацію 24/7 можливо у мобільних додатках Telegram чи Viber, знайшовши у пошуку «ДТЕК Донецькі електромережі». За допомогою бота можливо передати покази лічильника, повідомити про аварійні ситуації або факти крадіжки електроенергії, подати заявку щодо роботи приладів обліку, отримати інформацію про причини відсутності електроенергії, зв'язатися з оператором для отримання консультації, а також швидко отримати відповіді на актуальні питання.
У використанні чат-бот доволі легкий: завдяки підказкам меню та розширеною кількістю функцій. Автоматично програма пропонує необхідні налаштуання на перших етапах: встановивши мову спілкування, користувач обирє необхідний запит у меню. Так, аби зробити заявку про відсутність світла в будинку, необхідно натиснути відповідний пункт в меню.
Надалі чат-бот запропонує ввести прізвище та ім'я абонента, номер телефона, обрати РЕС та особовий рахунок. Коли реєстрація у чат-боті виконана, заявнику надається необхідна інформація.
Також можливо отримати контакти підприємства, тарифи, договір на розподіл, приєднатися до єлектромережі тощо.
«На старті роботи чат-бот ДТЕК Донецькі електромережі працюватиме у месенджерах Viber та Telegram. На наступних етапах впровадження його перевагами можна буде скористатися також у Facebook», — додають у ДТЕК.