Остання газета "Приазовський робочий" від 23 лютого 2022

05гру'25

п'ятниця

logo
  • Новини
  • Газета
  • Спецпроекти
  • Фоторепортажі
  • Інформацiя для акцiонерiв та стейкхолдерiв
    • Регулярна інформація
    • Особлива інформація
    • Інша інформація
    • Інформація для акціонерів до 01.01.2024р.
    • Офіційно
  1. Головна
  2. Новини
  3. Донбас
  4. ДТЕК запустив чат-бота, що консультує та приймає заявки абонентів
  • Маріуполь
    5960
  • Донбас
    1031
  • Україна
    864
  • Світ
    97

ДТЕК запустив чат-бота, що консультує та приймає заявки абонентів

Яна Іванова
03лют'21 18:28

ДТЕК Донецькі електромережі запустив для своїх абонентів цифрового помічника. 

Теперь повідомити про відсутність електроенергії чи отримати інформацію можливо за домопомогою чат-бота, передає PR.UA.

Як повідомліють енергетики, отримати інформацію 24/7 можливо у мобільних додатках Telegram чи Viber, знайшовши у пошуку «ДТЕК Донецькі електромережі». За допомогою бота можливо передати покази лічильника, повідомити про аварійні ситуації або факти крадіжки електроенергії, подати заявку щодо роботи приладів обліку, отримати інформацію про причини відсутності електроенергії, зв'язатися з оператором для отримання консультації, а також швидко отримати відповіді на актуальні питання.

У використанні чат-бот доволі легкий: завдяки підказкам меню та розширеною кількістю функцій. Автоматично програма пропонує необхідні налаштуання на перших етапах: встановивши мову спілкування, користувач обирє необхідний запит у меню. Так, аби зробити заявку про відсутність світла в будинку, необхідно натиснути відповідний пункт в меню.

Надалі чат-бот запропонує ввести прізвище та ім'я абонента, номер телефона, обрати РЕС та особовий рахунок. Коли реєстрація у чат-боті виконана, заявнику надається необхідна інформація. 


Також можливо отримати контакти підприємства, тарифи, договір на розподіл, приєднатися до єлектромережі тощо.

«На старті роботи чат-бот ДТЕК Донецькі електромережі працюватиме у месенджерах Viber та Telegram. На наступних етапах впровадження його перевагами можна буде скористатися також у Facebook», — додають у ДТЕК.

ДТЕК запустив чат-бота, що консультує та приймає заявки абонентів

Фото dtekdem.

Читайте також:

  • Проєкт для дітей «МИ В ЕФІРІ плюс» завітав на Луганщину
  • Аукціон з продажу спецдозволу на видобуток цирконію під Маріуполем відбудеться
  • У Маріуполі на ремонт доріг виділять по 11 млн кожному району
  • У Маріуполі пацієнтів з проблемами серця безкоштовно приймуть обласні кардіологи
Останні новини
    24березня2022
  • 16:44
    У Донецьку область прибуло 237 тонн гуманітарної допомоги
  • 16:24
    На Донеччині очікуються нічні заморозки та мокрий сніг
  • 21березня2022
  • 17:53
    Де знайти списки евакуйованих мешканців Маріуполя та Донеччини?
  • 03березня2022
  • 10:31
    Росія вбиває мирних мешканців Донеччини
  • 28лютого2022
  • 15:54
    Евакуація з Волновахи під загрозою: транспорт потрапив під артобстріл
  • 12:00
    Увага! У Маріуполі потрібні донори!
  • 27лютого2022
  • 14:27
    Місто Волноваха на Донеччині остається під контролем України
  • 25лютого2022
  • 10:00
    На Донбасі військові відбили атаки російських військ, ворог використовує техніку ЗСУ
  • 23лютого2022
  • 18:08
    На Донбасі бойовики обстріляли дитячий садок та будинок: поранено мешканку (ФОТО)
  • 16:41
    ДСНС згортає пункти надання допомоги на КПВВ Донбасу
  • 13:48
    Чи призупинить "Укрзалізниця" сполучення з Донбасом?
  • 12:46
    На Донбасі понад 80 тисяч людей залишилося без води, її підвозять рятувальники (ФОТО)
Сторінки
  • Головна
  • Новини
  • Газета
  • Спецпроекти
  • Архів Приазовський робочий
  • Фоторепортажі
  • Інформацiя для акцiонерiв та стейкхолдерiв
Powered By Blade.MSP ® from BrainTEC ™