Про це повідомляється на сайті «Маріуполь – туристичне місто», передає PR.UA.
За задумом авторів проєкту, навігація має бути простою, зрозумілою кожному, та доступною будь-якій людині. Тому на елементах планується встановлювати аудіосупровід (зі змінними касетами для підтримки актуальності інформації) та дубляж шрифтом Брайля, а надписи зробити білінгварними - українською та англійською мовою. Встановлювати їх планують в центрі міста, в історичній частині та на вокзалах Маріуполя.
«Сьогодні ми презентуємо прототип навігаційної системи Маріуполя. Навігація робить місто простішим для людини, людина може його прочитати. Це комфортно і безпечно. Навігація – це важливий елемент іміджу та бренду міста», – зазначає менеджер з урбаністики ККП «m.EHUB”» Катерина Кадуріна.
Колористика презентованої навігації – блакитна, пов’язана із головною “родзинкою” міста Марії – Азовським морем. Готуючи макети навігаційної системи, автори проєкту консультувалися з істориками та країзнавцями, а також враховували побажання та пропозиції представників активної молоді.
Зазначимо, що розробкою туристичної навігації Маріуполя займалися m.EHUB спільно з відомою компанією «MoreInfo», що створила навігаційні проєкти для Запоріжжя, Одеси, Дніпра, Миколаєва та інших українських міст. Компанія також вже виступила автором табличок на маріупольських будівлях, зокрема, Культурно-туристичного центру «Вежа».
Читайте також: ТОП-5 відкритих басейнів Маріуполя
Фото - «Маріуполь – туристичне місто»
14 липня 2022
25 березня 2022
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)