Керівник клієнтського сервісу та комунікацій Укрзалізниці Олександр Шевченко розповів про алгоритм роботи Укрзалізниці з конфліктними ситуаціями, передає PR.UA.
Він підкреслив: в разі сварки, бійки або домагань пасажири можуть очікувати, що співробітники поїзда зроблять зауваження порушнику, ізолюють його, а за необхідності викличуть поліцію до найближчої станції, щоб зняти порушника з поїзда.
У деяких випадках працівники повинні викликати поліцію. Бездіяльних співробітників поїзда пообіцяв карати й вчити.
Пасажирів же закликав фіксувати всі порушення та сумнівні ситуації на відео.
Інцидент, що стався в поїзді Львів - Маріуполь, Шевченко згадав як приклад. Однак більш детально коментувати ситуацію він не став.
Нагадаємо, в поїзді Львів - Маріуполь до двох дівчат чіплявся нетверезий попутник. Однак співробітники поїзда та наряд поліції, який прибув на найближчу станцію, нічого не зробили.
Світлина з відкритих джерел
14 липня 2022
25 березня 2022
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)