Зараз вже розробляється проєкт нового об'єкта. «Маріупольавтодору» вдалося з 2017 до 2020 року наростити виробництво асфальтобетону на двох старих заводах з 17 тисяч тонн до 35 тисяч. У цьому році планується довести його випуск до 43 тисяч тонн.
Але для Маріуполя цього недостатньо. Тому і постало питання про придбання нового асфальтного заводу з продуктивністю 80 тисяч тонн.
Сьогодні силами комунального підприємства ремонтується близько 12 кілометрів доріг в Маріуполі. З введенням в дію нового сучасного заводу «Маріупольавтодор» зможе ремонтувати до 50 кілометрів.
Як зазначив Вадим Бойченко, основні проспекти - дороги першої категорії - ремонтуються підрядними організаціями. Зараз йде підготовка до того, щоб не залучати підрядників, а виконувати ремонти силами «Маріупольавтодора».
«За найближчі десять років планується зусиллями «Маріупольавтодору» повністю закрити потребу в ремонті доріг першої та другої категорії та на 60-70% з ремонтів третьої категорії, - розповів міський голова. - У нас є велика програма «Місто без околиць». По ній ми хотіли б рухатися від околиць до центру, а не навпаки».
Старі заводи, як зауважив мер, підуть в історію. Побудований в 60-х роках минулого століття здадуть на брухт, а більш «молодий» - 1984 року побудови - планується виставити для продажу на аукціон.
Проєкт нового заводу повинен бути готовий до кінця листопада. Придбати його планується в рамках приватного і державного партнерства. Вартість виробничого комплексу - близько 2-2,5 мільйонів євро.
Раніше pr.ua розповідав про те, що в огорожі на Набережній через кожні 500 метрів влаштують отвори.
Світлина Аліни Комарової
14 липня 2022
25 березня 2022
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)