Про придбання сучасного асфальтного заводу вартістю близько 2,5 мільйона євро повідомив мер Маріуполя Вадим Бойченко під час презентації закінчення капітального ремонту дороги по вулиці Набережній.
Зараз вже розробляється проєкт нового об'єкта. «Маріупольавтодору» вдалося з 2017 до 2020 року наростити виробництво асфальтобетону на двох старих заводах з 17 тисяч тонн до 35 тисяч. У цьому році планується довести його випуск до 43 тисяч тонн.
Але для Маріуполя цього недостатньо. Тому і постало питання про придбання нового асфальтного заводу з продуктивністю 80 тисяч тонн.
Сьогодні силами комунального підприємства ремонтується близько 12 кілометрів доріг в Маріуполі. З введенням в дію нового сучасного заводу «Маріупольавтодор» зможе ремонтувати до 50 кілометрів.
Як зазначив Вадим Бойченко, основні проспекти - дороги першої категорії - ремонтуються підрядними організаціями. Зараз йде підготовка до того, щоб не залучати підрядників, а виконувати ремонти силами «Маріупольавтодора».
«За найближчі десять років планується зусиллями «Маріупольавтодору» повністю закрити потребу в ремонті доріг першої та другої категорії та на 60-70% з ремонтів третьої категорії, - розповів міський голова. - У нас є велика програма «Місто без околиць». По ній ми хотіли б рухатися від околиць до центру, а не навпаки».
Старі заводи, як зауважив мер, підуть в історію. Побудований в 60-х роках минулого століття здадуть на брухт, а більш «молодий» - 1984 року побудови - планується виставити для продажу на аукціон.
Проєкт нового заводу повинен бути готовий до кінця листопада. Придбати його планується в рамках приватного і державного партнерства. Вартість виробничого комплексу - близько 2-2,5 мільйонів євро.
Раніше pr.ua розповідав про те, що в огорожі на Набережній через кожні 500 метрів влаштують отвори.