Маріуполь взяв участь у всеукраїнському челенджі What is Ukraine. Його мета - познайомити українців з найцікавішими і красивими куточками нашого міста.
Про це повідомляє PR.UA.
Як зазначили автори відео «Маріуполь - туристичне місто», ролик створили з архівних кадрів для промоції міста в найкоротші терміни після виходу оригінального відео про Україну мандрівника і автора проєкту Ukraine is my Home Назара Дороша. Саме він і придумав ідею такого челенджа.
30-секундний ролик про Маріуполь можна подивитися на Instagram і Facebook сторінці «Маріуполь - туристичне місто». На відео, яке знято з висоти пташиного польоту, можна побачити «Вежу», маріупольські фонтани, оновлену площу Свободи і Миру, торговий порт, узбережжя приморського міста, парк «Веселка» на Лівобережжі та інші впізнавані локації для маріупольців.
На Інстаграм-сторінці misto_marii відео набрало більше 7 тисяч переглядів і до 2 тисяч лайків.
Як відзначили творці відео, користувачі в соціальних мережах можуть ділитися роликом на своїх сторінках під хештегом #What_is_Mariupol, щоб показати жителям всієї країни, що «#ТутВарто мандрувати країною».