"Укрзалізниця" розпочала продаж квитків через Facebook Messenger та Apple Messages для бізнесу.
Офіційний чат-бот "Укрзалізниці" для продажу квитків та сповіщень про рейс працюватиме в Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger. Подібні чат-боти вже деякий час працюють в Viber і Telegram.
Чат-бот відкривається безпосередньо з головної сторінки Укрзалізниці у Facebook Тобто відтепер пасажири зможуть прямо з Facebook замовити собі квиток на всі потяги далекого сполучення та Інтерсіті+.
Про це повідомляє pr.ua з посиланням на сайт "Укрзалізниці".
Також маріупольці можуть за допомогою Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger повертати раніше придбані квитки, дивитися розклад рейсів, перевіряти, до якої платформи прибуває потяг.
Крім того, куплені квитки можна додавати в гаманці в Apple Wallet і Google Pay.
Проєкт реалізований на базі технології Corezoid Process Engine спільно з технологічним партнером Укрзалізниці - компанією Middleware (США) за підтримки платіжного партнера - Visa.
Світлина з відкритих джерел
Як раніше повідомляв pr.ua, на поїзд Маріуполь - Рахів перед Новим роком масово розкуповують квитки.
14 липня 2022
25 березня 2022
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)