Остання газета "Приазовський робочий" від 23 лютого 2022

05гру'25

п'ятниця

logo
  • Новини
  • Газета
  • Спецпроекти
  • Фоторепортажі
  • Інформацiя для акцiонерiв та стейкхолдерiв
    • Регулярна інформація
    • Особлива інформація
    • Інша інформація
    • Інформація для акціонерів до 01.01.2024р.
    • Офіційно
  1. Головна
  2. Новини
  3. Маріуполь
  4. Маріупольська «Вежа» може стати «обличчям» світового бренду
  • Маріуполь
    5960
  • Донбас
    1031
  • Україна
    864
  • Світ
    97

Маріупольська «Вежа» може стати «обличчям» світового бренду

Яна Іванова
19бер'21 18:21

Старовинна водонапірна вежа Маріуполя може з'явитися на упаковках відомої американської компанії, передає PR.UA.

Про те, як популярний туристичний магніт міста виявиться на дизайні світового бренду, повідомляє «Маріуполь - туристичне місто».

«Разом з вами продовжуємо створювати дизайн маріупольської упаковки Pepsi!.. Компанія оновлює дизайн на банках напою і присвятить його українським містам. На упаковці вже є Київ, Одеса, Харків, Запоріжжя, Кам'янець-Подільський і Чернівці. За словами команди, сьоме місто виберуть за допомогою розіграшу. Разом з вами ми можемо створити власний дизайн Pepsi і додати Маріуполь до лімітованої колекції!» - сказано в повідомленні.

Маріупольцям пропонують взяти участь в проєкті, тим самим популяризувати його і візитну картку міста.

Для цього необхідно:

  • зробити світлину улюбленої культурної та історичної пам'ятки міста так, ніби ви тримаєте її в одній руці, а в іншій - банку Pepsi;
  • опублікувати світлину в Stories або зробити з ним пост в Іnstagram;
  • тегнуть @pepsiukraine і відзначити публікацію хештегом #створідізайнpepsi.

Уточнюється, що акція від відомого світового бренду триває до 26 березня включно. Чим більше світлин маріупольської «Вежі» будуть опубліковані, тим більше шансів, що вона стане «обличчям» бренду.

Раніше повідомлялося, що культурно-туристичний центр «Вежа» в Маріуполі став призером Ukraine Tourism Awards 2020.


Фото - mistoMarii
Маріупольська «Вежа» може стати «обличчям» світового бренду

Читайте також:

  • Ханамі та зелені пагорби: розроблено концепт нового фонтану для Міського саду Маріуполя
  • Під Маріуполем авто «летіло» по селу зі швидкістю вище ста кілометрів
  • «Веселка» Маріуполя стане локацією соціального президентського проєкту
  • У Маріуполі зміняться схеми руху автобусів
Останні новини
    14липня2022
  • 09:56
    Заява Ріната Ахметова щодо активів Медіа Група Україна
  • 25березня2022
  • 19:26
    Голоси Маріуполя: створено канал важливих оголошень
  • 18:32
    SAVE MARIUPOL: у Нью-Йорку пройшов флешмоб на підтримку Маріуполя (ВІДЕО)
  • 17:34
    У Маріуполі полк "Азов" знищує ворожу техніку та окупантів
  • 17:00
    Метінвест шукає водіїв з транспортом та без
  • 16:25
    На Лівобережжі Маріуполя обстріляно Михайлівський собор (ФОТОФАКТ)
  • 15:50
    У боях за Маріуполь загинув боєць збірної України з ММА
  • 14:57
    Представники Групи Метінвест допомогли розмістити у Запоріжжі понад 3000 маріупольців
  • 14:14
    Сім'я з Маріуполя потрапила у смертельну ДТП
  • 13:20
    З Маріуполя під обстрілами вивезли коней (ФОТО)
  • 11:37
    Внаслідок бомбардування драматичного театру в Маріуполі загинуло близько 300 людей
  • 11:28
    Російські окупанти блокують гуманітарну операцію з порятунку мешканців Маріуполя
Сторінки
  • Головна
  • Новини
  • Газета
  • Спецпроекти
  • Архів Приазовський робочий
  • Фоторепортажі
  • Інформацiя для акцiонерiв та стейкхолдерiв
Powered By Blade.MSP ® from BrainTEC ™