Міністерство освіти і науки України затвердило рекомендації щодо оцінки результатів навчання школярів 1-4 класів у вигляді літер, а не цифр. Наказ опубліковано на сайті Міносвіти.
Знання дітей початкових класів оцінюються вербальними й рівневими оцінками.
Як розповіла журналісту PR.UA директор Маріупольського центру професійного розвитку педагогічних працівників Ірина Святченко, вербальне або словесне оцінювання – це коли, наприклад, вчитель говорить дитині - молодець, добре, або - непогано, але треба ще повторити. Діти молодшого віку вкрай сприйнятливі до слів педагога.
Рівневе оцінювання - це занесення оцінки знань дитини вчителем в документ - журнал. Рівень результату навчання Міністерство освіти і науки рекомендує визначати з урахуванням динаміки його досягнення і позначати буквами: П - початковий, С - середній, Д - достатній, В - високий.
При цьому результати оцінки особистих досягнень учнів в 1-4 класах рекомендується висловлювати вербальною оцінкою, об'єктивних результатів навчання в 1-2 класах - вербальною оцінкою, в 3-4 класах - або вербальною, або рівневою оцінкою (за вибором закладу).
За попередніми даними, як зауважила Ірина Святченко, в цьому році в школах Маріуполя буде 140 перших класів, в які підуть 3700 дітей.
Раніше PR.UA розповідав про те, що вчителі Донецької області отримають ноутбуки від Міністерства цифрової інформації.