Про це повідомляє PR.UA, посилаючись на інформацію міської ради.
Так, оновлений перелік адміністративних послуг затвердили на черговому засіданні міськради.
«Мобільний офіс - це пересувне віддалене робоче місце департаменту адміністративних послуг міської ради. До жителів буде приїжджати спеціальна машина, оснащена всім необхідним. Сервіс надаватиме адміністративні, соціальні та пенсійні послуги. Він дозволить спростити оформлення документів для близько 11 тисяч людей», - зазначила директор департаменту адміністративних послуг Сузанна Костромітіна.
Вона додала, що зараз відбувається підготовка всього необхідного для надання жителям селищ якісних послуг.
Раніше PR.UA писав про п'ять нововведень квітня, які торкнуться кожного маріупольця.
14 липня 2022
25 березня 2022
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)