Про це стало відомо на засіданні виконкому міськради, передає PR.UA.
«15 нових придбаних електробусів ми запускаємо на наступному тижні у вівторок, 30 березня», - заявив міський голова Маріуполя Вадим Бойченко.
Нагадаємо, як уже повідомляв PR.UA, Маріуполь у 2020 році закупив партію з 15 тролейбусів «БКМ-321» з автономним ходом до 20 кілометрів від акумуляторів. Електробуси укомплектують маршрут №24, який частково проходить під контактною мережею, частково - без неї, в тому числі по одному з центральних бульварів міста - Морському. Ось уже десятки років тут курсують безальтернативні «маршрутки», і весь цей час жителі просять виділити комунальний транспорт.
Нарешті, мрія збувається: новенькі електробуси з'єднають два райони - Центральний і Лівобережний, курсуючи від АС-2 до вулиці Київської. Там, де є контактна мережа, машини будуть підживлюватися від неї, а в інтервалах, найтриваліший з яких - це Морський бульвар, - рухатися на акумуляторах.
Як повідомив на засіданні виконкому директор департаменту транспорту і зв'язку міськради Василь Клат, з запуском електробусів завершуються заходи, пов'язані з виконанням стратегії розвитку Маріуполя на 2020-2021 роки і разом з маріупольської громадою починається формування стратегії до 2030 року.
«Зараз ми повністю виконали транспортне заміщення. Вивели все, що ганьбило наше місто. Зробили комунальний транспорт кращим в Україні. А тепер будемо його збільшувати і поліпшувати обслуговування», - розповів Василь Клат.
Міський голова Вадим Бойченко зазначив: «Ми організували єдину диспетчерську для всього комунального та приватного транспорту міста. Розробили разом з нашими партнерами і вперше впровадили транспортну модель. Наповнили її 72 новими тролейбусами і 64 сучасними автобусами. Розробили інформаційні мобільні додатки, доступні для маріупольців, встановили на зупинках електронні табло, яких все більше з'являється в Маріуполі. А сьогодні ми говоримо, що завершуємо впровадження транспортної моделі і починається період її апробації - як вона працює, наскільки вона влаштовує громаду, і що нам в цій моделі не вистачає».
Мер також додав, що в кожній одиниці нового транспорту є лічильник, який зчитує кількість пасажирів, що дозволяє проаналізувати пасажиропотоки, скорегувати інтервали руху та уточнити графіки.
«Виходячи з цього, ми повинні сформувати, можливо, нові пропозиції до тієї стратегії, яка зараз пишеться, і ми її будемо обговорювати разом з громадою міста», - підкреслив Вадим Бойченко.
Зараз, за його словами, комунальний транспорт взяв на себе 80% пасажиропотоку в Маріуполі. Це допомогло місту уникнути транспортного колапсу в період локдауна, що вдалося зробити далеко не всім українським містам, особливо тим, де комунального транспорту просто немає, як його ще п'ять років тому не було і в Маріуполі.
«Зараз наше завдання визначити, де б ще ми хотіли, щоб транспорт з'явився і в якому обсязі. У стратегії ми повинні закласти відкриття нових маршрутів або збільшення одиниць транспорту на діючих маршрутах», - акцентував міський голова.
Вадим Бойченко також зазначив, що при створенні фундаменту транспортної моделі Маріуполя було відкрито близько двох тисяч нових робочих місць, що важливо не тільки з точки зору розвитку транспорту, але також ринку праці, економіки та доходів міського бюджету.
Світлина Альбіни Баркової
14 липня 2022
25 березня 2022
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)