В Маріуполі муніципалітет оголосить конкурс для підприємців.
Головна мета - стимулювання бізнес-активності та створення туристичного магніту як додаткового фактору привабливості Маріуполя для жителів і гостей міста.
Серед обов'язкових умов конкурсу: в ньому зможуть взяти участь представники маріупольського мікро- та малого бізнесу. Найменування їхньої продукції має бути безпосередньо пов'язане з Маріуполем і топонімікою міста, передає PR.UA. Конкурс буде оголошено в жовтні.
Як для Києва «Київський торт», як для Львова «Львівська майстерня шоколаду», так і для Маріуполя в його стратегії розвитку туризму важливий бренд товару, який виробляється в місті і з ним асоціюється, будучи додатковим фактором привабливості для жителів і гостей. Така коротенька суть нового конкурсу «Бізнес-бренд Маріуполя».
У конкурсі, як розповіли в департаменті з питань економіки міськради, зможуть взяти участь фізичні особи-підприємці або юрособи малого бізнесу, які ведуть господарську діяльність на території маріупольської громади не менше одного року. Вони розробили або вже реалізують проекти, що передбачають придбання обладнання для розширення виробництва. Це виробництво є єдиним, а бренд товару - безпосередньо пов'язаний з Маріуполем і заохочує споживача відвідати місто. У разі отримання фінансової підтримки проект передбачає продаж франшизи в трирічній перспективі.
Гран-прі конкурсу - до 1 млн грн за рахунок коштів міського бюджету за умови співфінансування від самого переможця в розмірі 25% від цієї суми. Подробиці про умови конкурсу можна прочитати тут.
Визначить переможця конкурсна комісія, до складу якої увійдуть представники муніципалітету, бізнес-асоціацій, громадських організацій та депутати міськради.
Після оголошення в жовтні, протягом місяця, передбачається подача конкурсних пропозицій; в листопаді - перевірка бізнес-планів та відбір переможця, в грудні - підписання договору.
Рішення про проведення конкурсу «Бізнес-бренд Маріуполя» належить затвердити депутатам на сесії 29 вересня, а напередодні проект отримав підтримку в постійних комісіях міськради.
Світлина з відкритих джерел