На проспекті Миру в Центральному районі Маріуполя люди стоять в черзі в центр обслуговування газопостачальної компанії «Нафтогаз», щоб з'ясувати, скільки їм платити за використання газу за два місяці.
Журналіст pr.ua з'ясував - чому не прийшли платіжки за споживання блакитного палива і що робити городянам.
«Я не отримав квитанції за використання газу за два місяці - серпень і вересень, - пояснив Михайло Мачай. - Договір з «Нафтогазом» уклав у липні. У тому ж місяці квитанція мені прийшла, а потім більше їх не було».
Алла Ліманцева додала: «Після оформлення договору з компанією на постачання газу в серпні мені квитанція ні за серпень, ні за вересень не прийшла. Довелося їхати з Черемушок, щоб дізнатися - чому не прийшла квитанція і скільки мені треба платити».
«А мені подзвонили минулої п'ятниці з «Нафтогазу» і повідомили, що у мене заборгованість, - розповіла Галина Чудикова, яка живе в приватному секторі Лівобережжя і використовує газ ще й для опалення будинку. - А квитанція не прийшла».
Менеджер зі зв'язків з громадськістю НАК «Нафтогаз України» Галина Русаневіч розповіла pr.ua: «Наша компанія відмовляється від паперових рахунків із серпня. Ми не розсилаємо рахунки людям, які не мають заборгованості перед газопостачальною компанією. Не треба чекати квитанції, щоб оплатить послуги. Це можна зробити через будь-який банк, автомати, чат-боти. Якщо ж люди мають заборгованість і не отримали квитанцію, то це питання до Укрпошти, бо вона займається розсилкою паперових рахунків. У нас з ними укладено договір».
На питання про те, як бути пенсіонеру, який не має комп'ютера, не користується інтернетом, менеджер відповіла, що можна дзвонити в контакт-центр. Оператор центру відповість, яку суму конкретний споживач повинен заплатити за спожитий газ.
«Тим, хто живе в приватному секторі та користується газом для опалення будинку, квитанції висилаються», - сказала менеджер.
Однак маріупольці, що опалюють свої домоволодіння за допомогою блакитного палива, стверджують, що вони не отримали платіжок.
Також, за словами Галини Русаневіч, людям, які проживають у квартирах, здійснюються розсилки за спожитий газ - за допомогою смс на телефони, на Viber, Telegram, на електронну пошту.
Таким чином виходить:
1. НАК «Нафтогаз України» йде від паперових рахунків. І якщо у людини немає заборгованості, квитанція їй не приходить.
2. За спожитий протягом місяця газ споживачеві приходить повідомлення у вигляді смс, через соціальні мережі та на електронну пошту.
3. Якщо виникнуть питання або необхідно дізнатися, скільки треба заплатити, можна дзвонити за телефонами:
• 066-300-28-88 (Vodafone);
• 098-300-28-88 (Kyivstar);
• 093-300-28-88 (Lifecell).
Крім того, менеджер обіцяла розібратися з ситуацією, що виникла в Маріуполі з доставленням квитанцій.
Територіальний менеджер Донецької дирекції Укрпошти Юрій Курінний розповів журналісту pr.ua: «Так, скарги жителів є. Однак квитанції газопостачальної компанії жителям міста ми доставляємо відразу, як тільки вони приходять. З нашого боку всі обов'язки за договорами, згідно з регламентом, ми виконуємо».
Раніше pr.ua розповідав про ціни на газ для маріупольців, які уклали договір з «Нафтогазом».