Оплата комунальних послуг, відправлення показань, звірка – це частина життя будь-якого маріупольця.
Щомісяця нам приходять квитанції за світло, газ, воду. Маріупольчанка Кароліна Гунько вирішила спростити цей процес. Вона створює чат-бот "Мої комунальні", який об'єднає усі міські підприємства в одному місці. Як це буде працювати, вона погодилася розповісти pr.ua.
Надихнув сімейний досвід
Кароліна навчається на першому курсі магістратури спеціальності "Міжнародна економіка". Також дівчина активно займається громадською та науковою діяльністю: проходить стажування у Молодіжній раді міста, очолює навчально-наукову комісію студради, пише наукові тези. А ще Кароліна - волонтер проєкту "Мій телефонний друг" української волонтерської служби та член громадської організації "Заходи".
Минулого року вона пройшла відбір до першої венчурної студії на Сході України від центру стартапів 1991 року та громадської організації SocialBoost. Проєкт Кароліни зацікавив журі. Сама вона розповідає, що на створення чат-бота її надихнув досвід сім'ї.
"Щомісяця власники нерухомості зобов'язані оплачувати комунальні послуги, і ми не виняток. Але постійно виникають різні проблеми, - говорить Кароліна. - Інформація про те, що оплата пройшла, довго оновлюється, немає повідомлень про те, що змінилися послуги. Потрібно переміщатися між каналами зв'язку різних комунальних підприємств".
Повідомлення про борги та квитанції в електронному вигляді
Наразі чат-бот, який має об'єднати всі комунальні підприємства в одному місці, лише розробляється. Над ним Кароліна працює разом із програмістом Костянтином Шарикіним.
Чат-бот повинен мати такі функції: оплата комунальних послуг, отримання квитанцій в електронному вигляді, надсилання показань лічильника, перевірка заборгованості, отримання повідомлень про оновлення тарифів та послуг, необхідність оплати комунальних та наявність заборгованості, відстеження динаміки витрат.
"Я б дуже хотіла, щоб у майбутньому чат-бот дозволив вирішувати проблеми, пов'язані з ЖКГ швидше, зручніше та сучасніше не лише у Маріуполі, а й у всій Україні", - говорить Кароліна Гунько.
Також студентка замислюється над тим, щоб додати до чат-бота можливості для ОСББ. Свій проєкт вона планує запустити упродовж року. Вона сподівається, що чат-бот не лише спростить життя споживачів комунальних послуг, а й посприяє тому, що платежі будуть надходити вчасно, а кількість боргів – знизиться. Дівчина вже веде переговори із комунальними підприємствами.
"Щоб реалізувати свій проєкт, я отримую цінні знання та досвід у центрі стартапів 1991. Вони точно знадобляться мені у втіленні нових ідей", - говорить Кароліна Гунько.