У розмові з журналістами PR.UA про подальший розвиток громадського транспорту в Маріуполі заступник мера Сергій Захаров розповів про відновлення автобусних маршрутів, що раніше користувалися популярністю, закупівлю нових автобусів, тролейбусів і трамваїв, а також про перспективу придбання автобусів з двигунами, що працюють на водні.
На жаль, за його словами, коронавірус «з'їв» можливість придбання 20 нових автобусів. Тобто минулого року і в цьому році була запланована їх закупка - по 10 одиниць, але витрати на боротьбу з COVID-19 не дозволили здійснити задумане.
«Однак, думаю, коронавірус відступить, і ми повернемося до закупівель близько 10 одиниць громадського транспорту на рік. Також плануємо відновлювати маршрути № 100, 201», - сказав він.
Сьогодні, за його словами, створюється стратегія розвитку міста 2021-2030, в яку обов'язково вноситься придбання транспорту - автобусів, електробусів, створення нових транспортних ліній і маршрутів.
«Позавчора ми провели першу нараду з водневого транспорту, - поділився інформацією з PR.UA Сергій Захаров. - Компанія ДТЕК готова виробляти водневі паливні елементи, поставити паливні заправки. Якщо ДТЕК почне виробляти ці елементи, то ми підемо на те, щоб закуповувати транспорт, що працює на водні. Як техніку для «Комунальника», так і пасажирські автобуси».
Приклад для нас, як зауважив заступник міського голови, - Австрія та Чехія. Переваги машин з двигунами на водневому паливі - відсутність шкідливих вихлопних газів (замість яких виходить пар), швидка зарядка і дуже дешева вартість самого палива.
Здійснення задуманого може статися за 3-5 років.
«Це поки що проєкт. Ми говоримо про те, що йдемо в ногу з Європою», - зазначив Сергій Захаров.
Раніше PR.UA розповідав про те, що Маріуполь - за розумну монетизацію пільг для проїзду в громадському транспорті.