У Маріуполі завершився капітальний ремонт дороги по вулиці Набережній, на черзі подальші роботи вздовж цієї траси та ремонтні роботи на пост-мосту.
Про що доповідав меру Маріуполя Вадиму Бойченку директор департаменту транспорту і зв'язку Маріупольської міськради Василь Клат.
«Капітальний ремонт ми почали в травні, - розповів Василь Клат. - Довжина дороги з чотирма смугами руху - близько трьох кілометрів».
Директор департаменту зазначив, що силами гідротехнічної служби, створеної при ККП «Маріупольавтодор», тут було відновлена зливова система. Уклали додаткові труби, промили старі, забиті сміттям і брудом канали стоків води, відновили решітки.
Зараз розроблене проєктне рішення по створенню в огорожі трьох розривів - для того, щоб уникнути пробок в разі дорожньо-транспортних пригод. Транспорт через такі розриви зможе об'їжджати місце аварії по зустрічній смузі.
На дорозі по Набережній пластикову розмітку нанесли працівники «Маріупольавтодора», а також обладнали автостоянку (за КП «Комунальник»).
«На наступний рік заплановано облаштування пішохідного та велотротуарів», - додав Василь Клат.
Вадим Бойченко підкреслив, що капітальний ремонт дороги проведено з гарантією підрядника на 10 років.
Мер також зазначив, що на наступний рік планується ремонт пост-моста:
«До нас приїжджали фахівці, які дали експертну оцінку нашому мосту. Поставлено завдання привести його в належний експлуатаційний стан».
Пост-міст складається з трьох частин - сам міст через річку і два шляхопроводи. Всі частини з'єднані насипом. Загальна протяжність гідротехнічної споруди - 700 метрів.
Василь Клат повідомив, що розглядається три варіанти ремонту. Перший найдорожчий - повна реконструкція зі збільшенням кількості смуг. Ціна питання - понад 700 мільйонів гривень. Другий варіант - капітальний ремонт з вирівнюванням трамвайної колії. Це буде коштувати близько 400 мільйонів гривень і займе багато часу, надовго перекривши сполучення між двома районами. І третій варіант - середній поточний ремонт. Він дозволить підтримувати транспортне сполучення між Лівобережним і Центральним районами.
Зараз опрацьовується третій варіант. Капітальний же ремонт пост-моста можна буде проводити, коли будуть реалізовані будівництво бетонної дороги та реконструкція проспектів, що дозволить не порушувати логістики транспортного сполучення в місті.
Вадим Бойченко підкреслив, що ремонтні роботи необхідно на пост-мосту проводити. Сьогодні він трохи стримує швидкість руху транспорту з капітально відремонтованої Набережної.
«З одного боку, це добре, - сказав мер. - З іншого - експлуатаційно незручно. Хотілося б, щоб міст був в такому ж вигляді, як і дорога по вулиці Набережній. Ми розглядаємо третій варіант, щоб уже в наступному році почати середній ремонт. А як тільки будуть готові всі інші дорожні артерії Маріуполя, то відремонтувати його капітально».
Раніше pr.ua розповідав про продовження ремонту дороги по проспекту Перемоги.
Світлини Олександра Панкова