Замість ям і вибоїн дорога в Маріуполі, яка веде з 23-го мікрорайону на дачі садівничих товариств «Азовсталець», «Автомобіліст», «Ветеран», «Будівельник», «Жилстроевець», «Метеор» і «ДДР», вперше за багато років отримає асфальтне покриття.
Комунальне комерційне підприємство «Маріупольавтодор» обіцяє почати ремонт в понеділок, 11 жовтня, і виконати роботи до 10 листопада, протягом місяця.
Петиція Володимира Висоцького: «Терміново потрібен ремонт!»
Голова садівничого товариства «Азовсталець» Володимир Висоцький ще в квітні цього року від імені сотень жителів дачного селища направив електронну петицію в Маріупольську міську раду.
У петиції йшлося про необхідність термінового ремонту дороги, яка прийшла в повну непридатність.
«Дорога перетворилася в бойове поле. По ній просто неможливо проїхати транспортом. Одні ями і вибоїни», - пише Володимир Висоцький, і він каже правду, це насправді так.
«Ремонтні роботи на даній ділянці не виконувалися, напевно, років 10 точно. У нас залишився один єдиний транспорт, що належить приватному підприємцю, який, звичайно-ж, не хоче їздити по такій дорозі. Ми боїмося, якщо і далі наша міська влада не зверне на нас увагу, ми залишимося без останнього засобу пересування. На дачах живуть люди, більшу частину складають пенсіонери. Також багато молодих сімей з дітьми, а значить існує проблема дістатися в садочки та школи», - йдеться в петиції Володимира Висоцького, яка була підтримана маріупольцями, набрала необхідну кількість голосів і була розглянута в муніципалітеті.
«Маріупольавтодор» завершить роботи в листопаді
Ще 27 квітня на офіційному сайті міської ради з'явилася відповідь на електронну петицію.
В офіційній відповіді сказано, що підприємством «Маріупольавтодор» за дорученням міського голови Вадима Бойченка розглянуто звернення з питання асфальтування дороги до садівничих товариств. У критичному стані знаходиться ділянка дороги від вулиці Гранітної в 23-му мікрорайоні до автобусної зупинки «Дачі 2».
«Роботи з ямкового ремонту заплановані і будуть виконані ККП« Маріупольавтодор» до кінця II кварталу поточного року», - стверджувалося у відповіді на електронну петицію.
Пройшов другий квартал, а слідом за ним і третій, але ями і вибоїни, про яких писав Володимир Висоцький, як були, так і є.
Чому до сих пір не виконано доручення міського голови і коли все ж буде зроблений ремонт дороги? З цим питанням PR.UA звернувся до Олександра Левченко, недавно призначеного директора «Маріупольавтодора».
Відповідаючи на питання PR.UA, Олександр Левченко повідомив, що роботи з поточного ремонту дорожнього покриття були розпочаті ще 20 травня.
«У травні 2021 року було виконано поточний ремонт асфальтового покриття ділянки дороги від гаражного кооперативу вниз, до приватних будівель. Було укладено 2,2 тони асфальтобетону, площею 25 квадратних метрів. Також, в травні, було розпочато роботу по виправленню профілю підстави автодороги за допомогою автогрейдера площею 260 квадратних метрів. Але через несприятливі погодні умови - проливні дощі - роботи були припинені. У зв'язку з великим обсягом відновлювальних робіт з ліквідації наслідків стихії, продовження ремонту дороги було перенесено на осінь», - розповів директор «Маріупольавтодору».
Олександр Левченко також уточнив: «У найближчих планах - виконати повне зрізання намитого грунту і шлаку на всій протяжності дороги грейдером, відведення води з проїжджої частини і заміни асфальту в місцях його руйнування. Роботи будуть відновлені 11 жовтня і завершені 10 листопада цього року».
Маріупольські дачники і дачниці сподіваються, що цього разу не втрутяться природна стихія і близька зима, що не стануть на заваді виконанню доручення міського голови.
Не зайве нагадати: Вадим Бойченко ініціював міську програму «Місто без околиць» і не раз акцентував на тому, що для комфортного життя в Маріуполі потрібні не тільки великі будівництва; настав час і для благоустрою околиць. Про те, наскільки успішно реалізується ця програма, маріупольці будуть судити і по такій маленькій дорозі, як та, що веде до їх дач.
Нагадаємо, у Маріуполі «Комунальник» тестує нічне прибирання доріг.
Світлина з відкритих джерел