У Маріуполі розглядається питання будівництва нового мосту через Кальміус у районі КП "Комунальник".
Про це розповів журналісту pr.ua заступник міського голови Сергій Захаров.
"Пост-міст вимагає капітального ремонту, - пояснив він. - Для того, щоб його зробити, нам необхідно побудувати другий міст, щоб не паралізувати транспортний рух по вулиці Набережній на час робіт".
Рішення знайдено
Тому, як він зауважив, ухвалено рішення – спочатку виповнити не капітальний, а поточний ремонт пост-мосту, щоб підтримати його у доброму стані протягом 5-10 років.
А за цей час у районі КП "Комунальник" збудувати новий міст через річку. Він додатково зв'яже райони Маріуполя та значно розвантажить дорогу по Набережній. Новий міст планується побудувати такої ж пропускної здатності, як і пост-міст.
Сам пост-міст складається з трьох частин – мосту через річку та двох шляхопроводів. Протяжність гідротехнічної споруди – 700 метрів.
Що відремонтують на пост-мосту
Планується вирівняти трамвайне полотно та зробити його на одному рівні з дорогою на всіх трьох частинах.
"Ми хочемо поміняти дорожнє полотно. І сьогодні ми вже знайшли фахівців, які займаються гідроізоляцією, - продовжив заступник мера Маріуполя. – З їхньою допомогою після зняття полотна гідроізолюються шви та термошви".
Після цього буде покладено новий асфальт. А між трамвайними рейками покладуть транспортні плити, що дасть можливість транспорту безперешкодно рухатися міжпуттям, бо і трамвайне полотно, і смуги руху будуть на одному рівні.
Як зазначив Сергій Захаров, це рішення ухвалили на основі досвіду Харкова.
Крім того, ліворуч і праворуч від дороги замінять тротуар і зроблять велодоріжку.
Нагадаємо, що ще минулого року розглядалися три варіанти ремонту пост-мосту.
Перший – капітальний, який обійшовся б на суму понад 700 мільйонів гривень. Другий - також капітальний з вирівнюванням трамвайного полотна, ціна питання – близько 400 мільйонів гривень. Ці роботи займуть багато часу і надовго перекриють транспортне сполучення між Лівобережним та Центральним районами.
Тому й зупинилися на третьому варіанті – середньому поточному ремонті, за якого транспортний рух не перекриватиметься. А після побудови нового мосту можна приступати до капітального ремонту пост-мосту.