В Україні запустили залізничний чат-бот. Про це повідомляється на сайті «Укрзалізниці».
Чат-бот доступний в Viber і Telegram і підтримує такі функції, як продаж квитків, замовлення харчування під час поїздки, відображення розкладу поїздів, повернення придбаних квитків, інформування про прибуття, запізнення і ін.
«Оплата за квитки може бути здійснена безпосередньо в боті без «редиректу», для цього можна прив'язати платіжну карту в електронному гаманці, а також використовувати Google Pay, Apple Pay і Viber Chatbot Payments», - відзначили в компанії.
Бот говорить українською, російською та англійською мовами і, крім довідкової інформації, дає можливість зворотного зв'язку.
«Проект реалізований спільно з технологічним партнером Visa і «Укрзалізниці» - компанією Middleware Inc. (США) - на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine. Компанія Middleware вперше в світі інтегрувала технологію оплати в чат-боті в месенджері за допомогою токенів Visa. Технологія використання токенов робить платежі в чат-боті ще більш безпечними і простими», - додали в «Укрзалізниці».
На даний момент для замовлення доступні квитки на швидкісні потяги Інтерсіті+ та їх розклад. Протестувати бот можна в Viber.
25 березня 2022
24 березня 2022
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден