Маріупольці, яких раптово перестав обслуговувати «Азовгаз», не можуть укласти договір з новим постачальником.
Причиною стала відсутність квитанцій за минулий червень в поштових скриньках клієнтів, передає PR.UA.
Підприємство-банкрут не поспішає виставити рахунки своїм, вже вчорашнім, абонентам. А ті, в свою чергу, намагаються додзвонитися на підприємство і розібратися — адже тільки після погашеної платіжки та показаннями лічильника можливо приєднатися до іншого постачальника.
PR.UA звернувся за коментарем до виконуючої обов'язки директора ТОВ «Азовгаз» Світлани Заяць.
«Маріупольці не отримали квитанції з технічних причин. Зараз вони друкуються і вже сьогодні ми відвозимо їх в приватний сектор. Усі квитанції будуть доставлені поштою», — пояснила вона.
Також Світлана Заяць додала, що обсяги споживання природного газу передаються «Маріупольгазом» і з цієї причини абоненти не можуть побачити зафіксовані показання лічильника в особистому кабінеті, щоб їх повідомити новому постачальнику.
Нагадаємо, що «Азовгаз» перестав обслуговувати маріупольців через заборгованість клієнтів перед підприємством в 300 млн грн. При цьому городяни повинні в 60-денний термін встигнути переукласти договір і тимчасово обслуговуються Постачальником останньої надії НАК «Нафтогаз України».
У разі, якщо договір не буде оформлений, городяни платитимуть 35 грн за куб спожитого газу.