Маріуполь зараз вкрай зацікавлений в тому, щоб вантажопотоки йшли в місто і з нього безперебійно. Адже наше місто - промисловий центр регіону.
За великим рахунком, в плані розвитку як міста, так і всієї Донецької області необхідна стратегічна траса - по суті, - кровоносна артерія, що омиває центр - серце економіки Приазов'я. Вона також дасть потужний поштовх і для товарообігу в сільськогосподарській сфері.
Це завдання виконає об'їзна бетонна дорога, яка сьогодні вже проєктується. Про що розповів в прес-клубі PR.UA заступник міського голови Сергій Захаров.
Її протяжність складе 43 кілометри, а прокладена вона буде з усіх в'їздів до міста. А саме - з боку Новоазовська, Донецька, Запоріжжя, Бердянська. По Нікопольському проспекту, вулиці Тополиній, частини проспекту Будівельників, по вулицях Шевченка та Купріна, невеликій ділянці проспекту Миру, а далі - по вулиці Флотській в порт. Карта і схема дороги розміщена нижче.
Крім того, по всьому маршруту заплановано реконструкцію мостів, в тому числі портового.
Створення бетонної дороги буде коштувати близько 3,2 мільярда гривень, її будівництво фінансується урядом в рамках програми Президента України «Велике будівництво».
Ця траса дозволить ефективно впоратися зі збільшенням вантажообігу в порту.
«Мета створення дороги - дати можливість порту працювати в цілодобовому режимі. Зараз ми на стадії проєктування, яким займається київська компанія «Транс інжиніринг». В ідеалі - проєкт ми можемо отримати в серпні та до листопада зможемо вийти на перший етап створення цієї дороги», - розповів Сергій Захаров.
Цінність об'їзної траси полягає ще й в тому, що ремонтуються під'їзди до міста з різних напрямків. А це дозволить забезпечити транспортні потоки не тільки в порт, а й всередині міста.
Звичайно, реалізація викличе певні складнощі, до яких відноситься перекриття руху автотранспорту.
«Однак ми розуміємо, що нам дається такий чудовий шанс. Ми повинні його використовувати. Є підтвердження того, що фінансування на створення бетонної об'їзної дороги буде заплановано на наступний рік», - додав Сергій Захаров.
Її планується побудувати протягом двох років. І у міської влади є бажання почати створення стратегічної «бетонки» вже з осені цього року. Звідки - підкажуть фахівці.
Вчора PR.UA розповідав про проєкт міської влади щодо створення лінії швидкісного трамвая в Маріуполя та плани закупівлі сучасних безшумних вагонів.
Світлина Альбіни Баркової