Як повідомляє міська рада, для роботи на ділянках в різних районах міста застосовують «гарячий» і «холодний» види асфальту. Сьогодні у полі уваги будівельників - пр. Нікопольський та Пост-міст.
«Спочатку проводиться фрезерування, щоб зробити зріз максимально рівним і вибрати старий асфальт. Далі гаряча асфальтова суміш засипається в підготовлені для ремонту ями та утрамбовується мотокатком або виброплитой. У такий спосіб можна проводити асфальтування при температурі повітря до -15 градусів», - розповів майстер ділянки ремонту доріг «Маріупольавтодора» В'ячеслав Заславець.
Зокрема, завдяки рециклеру виходить асфальтобетонна суміш з температурою 160-170 градусів, а також переробляється асфальтна крихта, до якої в процесі додається бітум.
Уточнюється, що взимку для ямкового ремонту використовують і холодний асфальт, який на морозному повітрі швидко твердне. Щодня підприємство задіює три-чотири бригади робітників.
У прес-службі додають, що латочний ремонт лише тимчасовий захід відновлення дорожнього покриття в зв'язку з його ушкодженнями в зимовий сезон. Навесні ККП «Маріупольавтодор» буде виготовляти власний асфальт і займеться великими і малими поточними ремонтами.
Фото - mariupolrada.gov.ua.
14 липня 2022
25 березня 2022
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден