Між Маріуполем і Білосарайської косою через мелекінскій блокпост більше немає проїзду - тут розпочато ремонтні роботи проблемної зсувної ділянки. Щоб проїхати в курортне селище, автомобілістам потрібно обирати об'їзний шлях.
Про це повідомляє на своїй сторінці Facebook маріупольський журналіст Андрій Кіор, передає PR.UA.
Він написав, що виїхавши вночі і доїхавши до відомої зсувної ділянки, подумав, що дорога таки впала, але це виявилося не так.
«Видно сліди бульдозера. Тобто, незважаючи на будівництво об'їзної ділянки, цю теж вирішили зміцнити... Шкода, що в «кращих» традиціях совкового будівництва не подумали про елементарне: попередити водіїв, що дорога перекрита, і встановити вказівники об'їзду. Є тільки пара непримітних знаків десь на узбіччі, причому внизу, на рівні собачого погляду», - додав Андрій Кіор.
Крім того, він зазначив, що не один потрапив в таку ситуацію: «Дівчина на джипі розгублено стояла якраз посередині вузької зсувної ділянки і з жахом в очах перетравлювала інформацію про те, що треба повертати назад».
Так, водіям довелося в район «нульового спуску» в Мелекіне, і об'їхати аварійну зону по нижньому бездоріжжю, виїхавши на другий спуск.
Андрій Кіор зазначив, що за 10 метрів до зруйнованої ділянки стоять попереджувальні знаки. Однак вони встановлені праворуч на узбіччі, практично на рівні землі.
«Відразу і не зрозуміти - їх хтось викинув або вони як би натякають на очевидне. За 10 метрів до зруйнованої ділянки поставити знак - це типу як насмішка. Його разом з вказівником об'їзду треба ставити за кілька км, як мінімум. Так і у всій Європі, і навіть у центральних областях України зустрічав», - додає він.
Під постом у Андрія Кіора користувачі пишуть, що на тій ділянці хотіли глину добувати.
Користувач Mari Upolska помітила, що вже чотири дні їздить на косу через Мелекіно.
«Укравтодор оголосив, що нова дорога відкриється не в жовтні, а в липні і закрив стару дорогу в ... квітні. Місцеві спробували прокласти хід уздовж поля - перекрили. Та ще й розвели глиняні роботи над страждаючим від зсувів селищем», - пише Mari Upolska.
Тетяна Петрушкіна задається питанням: «Як взагалі можна ремонтувати дорогу, не перегородивши її?».
PR.UA звернувся за коментарем до патрульної поліції Донецької області. Там розповіли, що правоохоронців на даний момент ніхто не попереджав про ремонтні роботи. PR.UA надалі стежитиме за ситуацією.
Раніше PR.UA писав, що трасу між Маріуполем і Бердянськом планують капітально відремонтувати у 2021 році. Загальна довжина дороги - 31 кілометр.
Директор департаменту розвитку базових галузей промисловості Артем Литвинов зазначив, що для ремонту цієї дороги з державного бюджету спрямовано майже 385 мільйонів гривень.