З 1 липня «Азовгаз» припинив постачання споживачів блакитним паливом.
Наразі маріупольців забезпечує енергоносієм НАК «Нафтогаз України». До 30 серпня городяни повинні оформити договори з іншими постачальниками газу, проте вже зараз у маріупольців виникають питання стосовно колишнього постачальника - «Азовгазу».
Так, споживачі, які переплатили за газ вже колишньому постачальнику, запитують - як повернути гроші. Виконувачка обов'язки директора «Азовгазу» Світлана Заєць розповіла PR.UA, що маріупольці, у яких є переплата, повинні прийти на звірку в абонентську ділянку підприємства. Тут інформацію ретельно перевірять. У разі ж підтвердження переплати - вся сума буде перерахована на банківський рахунок споживача за наданими реквізитами банку.
Раніше PR.UA розповідав про те, що багато маріупольців досі не отримали квитанції від «Азовгазу» за червень.
Світлана Заєць обіцяла, що вони будуть доставлені всім споживачам найближчим часом. А затримка сталася через те, що зламалося обладнання, на якому квитанції друкували.