Тому дуже важливо знати його і проконтролювати, щоб роботодавець вважав стаж правильно. Так, у 2019 році Пенсійний фонд України реалізував нову електронну систему «Е-пенсія». Серед плюсів - можливість в кілька кліків перевірити свій страховий стаж і відрахування, виплачені всіма роботодавцями.
Журналісти PR.UA склали покрокову інструкцію, як це зробити на порталі Пенсійного фонду.
Для реєстрації в особистому кабінеті на сайті ПФУ користувачам необхідний електронний цифровий підпис.
ЕЦП - це згенерований в довільному порядку шифр цифрового формату, який захищає документи від несанкціонованої зміни. Документ, що підтверджує приналежність ЕЦП конкретній особі, називається «сертифікат ключа». Як отримати електронний цифровий підпис?
Варіант 1. Персональний ключ електронного цифрового підпису записаний в електронному пенсійному посвідченні. Він створюється автоматично в процесі підготовки вашого особистого електронного пенсійного посвідчення. Відзначимо, що необхідно пам'ятати PIN-код, який був встановлений при отриманні ЕПП для додатка ЕЦП. Якщо ви поки не досягли пенсійного віку, скористайтеся іншими варіантами.
Варіант 2. Ключ можна отримати особисто в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (повний список доступний за посиланням - https://portal.pfu.gov.ua/
Варіант 3. Отримати електронний цифровий підпис і ключ до нього можна віддалено, зокрема, на сайтах українських банків. Це можна дізнатися через контакт-центри вашого банку.
Варіант 4. Ключ ЕЦП можна отримати безоплатно в податковій службі.
Стаж є можливість перевірити на порталі ПФУ, а також місця робіт і відрахування роботодавців до Пенсійного фонду. Адже саме від цих даних залежить розмір пенсії.
Крок 1. Для початку потрібно увійти в систему. Зробити це можна за допомогою ЕЦП, токена (якщо ключ цифрового підпису знаходиться на інформаційному носії), за електронним пенсійним посвідченням (ЕПП), за допомогою GovID або просто за логіном для тих, хто вже зареєструвався на сайті Фонду і зберіг дані цифрового підпису. Ми скористалися ЕЦП.
Крок 2. Вибираємо центр сертифікації ключів, який видав персональний ключ електронного цифрового підпису. Завантажуємо файл ключа (з жорсткого диска комп'ютера або зовнішнього носія), а також вводимо пароль, який ви вказували при оформленні ЕЦП.
Крок 3. В особистому кабінеті відразу можна побачити основну інформацію (ім'я, дата народження, ІПН, номер соціального страхування), а також загальний трудовий стаж.
Крок 4. Функціонал особистого кабінету на порталі дозволяє подивитися зарплату за всі роки (помісячно), подробиці про страховий стаж, а також всі місця роботи (електронна трудова книжка).
Також можна відправити електронний запит на отримання довідки про трудовий і страховий стаж.
Раніше PR.UA повідомляв про те, що з 1 липня збільшився розмір прожиткового мінімуму, а разом з ним мінімальних пенсій і ряду інших соціальних виплат.
Світлина з відкритих джерел
14 липня 2022
25 березня 2022
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)