Серед усіх послуг, які на сьогодні доступні у світі, особливу увагу привертають державні закупівлі.
Завдяки їм у бюджетних організацій та компаній є можливість придбати по максимально низькій вартості різноманітні послуги та товари.
У першу чергу для цього розміщують на торговельних дошках оголошення, в яких прописуються всі характеристики товарів та послуг. Якщо у підприємця є бажання взяти участь у закупівлі, він залишає власну заявку. Виграти зможе той, хто запропонує найкращі умови або максимально низьку ціну.
Велику кількість переваг для підприємців відкриває відома система Прозорро, для участі в якій варто здійснити процес реєстрації через Українську універсальну біржу tender.uub.com.ua. Серед користувачів саме вона має максимально високу кількість позитивних відгуків.
Особливості ідентифікації в системі Прозорро
Кожен підприємець, який бажає взяти участь у державних закупівлях, повинен знати про те, що одним із важливих моментів є процес ідентифікації у системі. Способів існує декілька:
- шляхом оплати, яка здійснюється із власного рахунку організації;
- накладення КЕП або ЕЦП.
Результат буде отримано однаковий незалежно від того, який із варіантів буде обрано. Не варто забувати про те, що подати на тендер пропозицію можна тільки після того, як буде виконано оплату то тим тарифам, які встановлені системою Прозорро. В першу чергу обліковий запис кожного користувача проходить акредитацію, і лише після буде здійснено ідентифікацію. За рахунок того, що кожен користувач отримує індивідуальне повідомлення на пошту, процес здійснюється в автоматичному порядку.
На що варто звернути увагу при ідентифікації у Прозорро?
Якщо є потреба в ідентифікації, то варто використати ЕЦП або КЕП. Перед тим, як виконати цей процес, потрібно зайти до власного профілю організації. Саме там можна знайти інформацію про те, що компанія пройшла процес ідентифікації. Якщо цей процес не здійснено, потрібно натиснути на спеціальну кнопку з надписом "Підписати КЕП/ЕЦП". У вікні, яке буде відкрито перед користувачем, необхідно натиснути на спеціальну кнопку "Завантажити файл".
Після цього варто на власному комп’ютері здійснити пошук того файлу, в якому саме знаходиться КЕП або ЕЦП. При наявності апаратного ключа у спеціальному полі варто встановити позначку, що суттєво спростить весь процес. Але незалежно від вибраного варіанту варто приготуватися до того, що виникне потреба у введенні власного пароля, який захищає ключ. Для підтвердження варто натиснути на кнопку з надписом "Підписати". Для ідентифікації можна використовувати й інший метод, який буде працювати тільки в тому випадку, якщо здійснити оплату через особистий рахунок компанії. Реалізація цього процесу є досить простою та зрозумілою для користувачів.