Будівництво нового асфальтового заводу в Маріуполі розпочнеться 1 квітня, а 1 липня буде вироблено першу тонну асфальту, передає рr.ua.
"Будівництво нового заводу дає змогу вдвічі збільшити обсяг виробництва асфальту і втричі більше кілометрів доріг відремонтувати вже цього року. Якщо раніше за рік ми робили близько 10 кілометрів доріг, то цього року стоїть завдання – 30 кілометрів", - наголосив Вадим Бойченко.
А у майбутні періоди, починаючи з 2023 року, міський голова ставить завдання нарощувати потужності виробництва та виходити на 50 кілометрів доріг на рік. Власними силами, з новими технологіями та новою якістю доріг.
Маріупольські дороги поділяються на три категорії. Перша – проспекти; друга – вулиці, які ведуть до них; третя – внутрішньоквартальні, а також дороги у селищах та на околицях міста.
За словами Вадима Бойченка, сьогодні особливої уваги вимагають дороги третьої категорії, якими довгий час ніхто не займався. Цього року поряд із завершенням капітального ремонту проспекту Миру та іншими дорогами першої та другої категорій "Маріупольавтодор" збільшить обсяг реконструкції внутрішньоквартальних доріг.