Остання газета "Приазовський робочий" від 23 лютого 2022

05гру'25

п'ятниця

logo
  • Новини
  • Газета
  • Спецпроекти
  • Фоторепортажі
  • Інформацiя для акцiонерiв та стейкхолдерiв
    • Регулярна інформація
    • Особлива інформація
    • Інша інформація
    • Інформація для акціонерів до 01.01.2024р.
    • Офіційно
  1. Головна
  2. Газета
  3. Зворотній зв'язок
  • Суспільство
  • Актуально
  • Події дня
  • У прес-клубі
  • Подробиці
  • PRO-творчість
  • Iнтерв'ю
  • Здоров'я
  • Юридична консультація
  • Домашня енциклопедія
  • Світ захоплень
  • Спорт
  • Читач - Газета

Зворотній зв'язок

Олександр Панков
25чер'21 10:16

Щоб поділитися з нами новинами, зауваженнями, думками, ви можете надіслати листа на поштову адресу: 87515, Маріуполь, проспект Миру, 19, або електронну: red@pr.ua. також працює цілодобовий гарячий телефон з функцією автовідповідача (0629) 45-13-13. На телефон «Зворотного зв'язку» ви можете зателефонувати в понеділок, середу і п'ятницю з 9:30 до 11:00 за номером 067-172-89-66 (на цей же номер можна відправляти SMS-повідомлення). Крім того, повідомити новину або поставити питання журналістам ви можете в чат-боті «Приазовського робочого» Priazovskiy_rabochiy_bot в Telegram.

Велика покупка – великі засмучення
Пенсіонерка Раїса Макарова дуже раділа купленому минулого року новому холодильнику. «Купувала у відомій мережі магазинів побутової техніки. Спочатку все було добре, але навесні холодильник перестав працювати, і оскільки термін гарантії ще не закінчився, мені привезли новий, - розповіла Раїса Митрофанівна. - Але і вдруге не пощастило: температура всередині холодильної камери стала явно вище норми, довелося знову звертатися в магазин. Майстер з сервісного центру приходив, сказав, що ремонту не підлягає, а складений ним висновок повинні розглядати в Києві, так що доведеться почекати. Час йде, несправний холодильник у мене поки не забрали, ніякої ясності в моєму питанні немає. Дзвонила на телефон «гарячої лінії» мережі магазинів – пообіцяли повідомити, як тільки буде рішення. Звернулася в службу по захисту прав споживачів, звідки мені прийшла письмова відповідь, в якій підтверджується, що споживач в подібній ситуації має право на заміну товару або грошову компенсацію. Але скільки може тривати розгляд скарги? Так і літо пройде – а зараз холодильник потрібен найбільше».

Фахівець з якості магазину, в якому купувала холодильник Раїса Макарова, Маріанна Шостак підтвердила, що за зверненням покупниці рішення поки не прийнято – висновок майстра після огляду холодильника направлено до Києва: «Термін розгляду становить від двох тижнів до місяця. У моїй практиці це перший такий випадок – коли до закінчення гарантійного терміну двічі виходить з ладу велика побутова техніка. Що стосується гарантій якості, то вся техніка проходить перевірку на заводах виробників. Не все можна перевірити безпосередньо в торговому залі – наприклад, кондиціонери або бойлери, але холодильник включити можна – не можна цього робити відразу після транспортування».

Фахівці управління захисту прав споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області розповіли, що таке звернення від Раїси Макарової зараз знаходиться в роботі. Направлено запит керівництву торгової мережі до Києва, очікується відповідь. Закон України «Про захист прав споживача» (стаття 9, частина 1) передбачає, що у разі виявлення нестачі товару виробничого характеру, який неможливо усунути, магазин повинен замінити його або компенсувати вартість покупки.

Підстава для цього – акт про те, що виріб не підлягає ремонту (про так звану неремонтопридатність), який видається сервісним центром, оскільки тільки фахівець може кваліфіковано провести діагностику.

Що стосується конкретних термінів заміни неякісного товару або повернення коштів, то згідно з тим же законом, термін ремонту не повинен перевищувати 14 днів з моменту отримання запчастин. Але за згодою сторін, якщо покупець добровільно погодився на продовження терміну ремонту, він може тривати й довше.

Електропостачання в приватному секторі відновлять
«У нас вже понад тиждень немає електрики, - поскаржилася Ірина Легкова з будинку, що в провулку Азовстальському. - Обірвані під час негоди дроти досі валяються прямо на вулиці. Всі наші звернення залишаються без відповіді».

Заступник голови – начальник відділу комунального господарства та договірної роботи Лівобережної райадміністрації Олександр Комісар розповів, що знеструмленими виявилися будинки в приватному секторі по вулиці Азовстальській, Волгоградській – в районі «ранкового» ринку, в тому числі та в провулку Азовстальському.

«Заявку за всіма адресами ми передали в ДТЕК, обіцяли відновити», - сказав він.
Допоможіть впоратися з течією покрівлі

Маріуполець Валентин Осика поскаржився, що через покрівлю, що протікає, заливає його квартиру, розташовану на верхньому, п'ятому поверсі. Наш читач проживає в будинку №12 по вулиці Лавицького.

«Покрівля прийшла в аварійний стан давно, - розповів Валентин Осика. - Нас заливає вже не перший раз, і не перший раз я звертаюся в житлове підприємство. Так, звернення були відправлені в цьому році – 11 січня, 7 червня та після останньої сильної зливи. Вода тече під час опадів по системі вентиляції в кухні, заливає газову колонку. На звернення житловики не реагують».

Голова Приморської райадміністрації Володимир Петров повідомив, що всі будинки, які постраждали під час стихії, взяті на облік. Для цього працювала спеціально створена комісія. А власнику вищеназваної квартири, щоб з'ясувати, на який час призначений ремонт покрівлі, найкраще звернутися до департаменту розвитку житлово-комунальної інфраструктури міськради. Якщо ж наш читач потребує матеріальної допомоги через те, що житло постраждало під час зливи, то йому треба звернутися до голови Приморської райадміністрації.

Дякую за життя
«Я потрапила в кардіоцентр з діагнозом «інфаркт міокарда», і мені відразу ж зробили операцію зі стентування, - розповіла наша підписниця Любов Сушко. - Дуже вдячна лікарям за їхню увагу. Адже мені не тільки провели операцію – я ще пройшла реабілітацію. Перебуваючи в центрі, зрозуміла, що медики, лікарі та медсестри працюють тут, як на передовій, рятуючи життя людей. Спасибі всім, хто причетний до створення в Маріуполі кардіоцентру, оснащеного найсучаснішим медичним обладнанням».
Топ статті
  • 26бер'21
    Природно та з комфортом
  • 26бер'21
    Парк та університет стануть сусідами
  • 26бер'21
    Ставка на позитив
  • 26бер'21
    Гаряча вода без перебоїв і зростання тарифів
  • 24бер'21
    Маріуполь стане студентською столицею
  • 24бер'21
    Маріуполь приєднався до ініціативи «Без бар'єрів
  • 24бер'21
    У Маріуполі з'явиться медичний центр ТОП-рівня
  • 24бер'21
    Метод добра і морквини
  • 19бер'21
    Авокадо замість булочок
  • 19бер'21
    Маріупольський район на марші децентралізації
  • 19бер'21
    Тижневий запас - без заміни балонів
  • 19бер'21
    Прогрес техніки - прорив в якості
Архив Газети
Сторінки
  • Головна
  • Новини
  • Газета
  • Спецпроекти
  • Архів Приазовський робочий
  • Фоторепортажі
  • Інформацiя для акцiонерiв та стейкхолдерiв
Powered By Blade.MSP ® from BrainTEC ™