Пенсіонерка Раїса Макарова дуже раділа купленому минулого року новому холодильнику. «Купувала у відомій мережі магазинів побутової техніки. Спочатку все було добре, але навесні холодильник перестав працювати, і оскільки термін гарантії ще не закінчився, мені привезли новий, - розповіла Раїса Митрофанівна. - Але і вдруге не пощастило: температура всередині холодильної камери стала явно вище норми, довелося знову звертатися в магазин. Майстер з сервісного центру приходив, сказав, що ремонту не підлягає, а складений ним висновок повинні розглядати в Києві, так що доведеться почекати. Час йде, несправний холодильник у мене поки не забрали, ніякої ясності в моєму питанні немає. Дзвонила на телефон «гарячої лінії» мережі магазинів – пообіцяли повідомити, як тільки буде рішення. Звернулася в службу по захисту прав споживачів, звідки мені прийшла письмова відповідь, в якій підтверджується, що споживач в подібній ситуації має право на заміну товару або грошову компенсацію. Але скільки може тривати розгляд скарги? Так і літо пройде – а зараз холодильник потрібен найбільше».
Фахівець з якості магазину, в якому купувала холодильник Раїса Макарова, Маріанна Шостак підтвердила, що за зверненням покупниці рішення поки не прийнято – висновок майстра після огляду холодильника направлено до Києва: «Термін розгляду становить від двох тижнів до місяця. У моїй практиці це перший такий випадок – коли до закінчення гарантійного терміну двічі виходить з ладу велика побутова техніка. Що стосується гарантій якості, то вся техніка проходить перевірку на заводах виробників. Не все можна перевірити безпосередньо в торговому залі – наприклад, кондиціонери або бойлери, але холодильник включити можна – не можна цього робити відразу після транспортування».
Фахівці управління захисту прав споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Донецькій області розповіли, що таке звернення від Раїси Макарової зараз знаходиться в роботі. Направлено запит керівництву торгової мережі до Києва, очікується відповідь. Закон України «Про захист прав споживача» (стаття 9, частина 1) передбачає, що у разі виявлення нестачі товару виробничого характеру, який неможливо усунути, магазин повинен замінити його або компенсувати вартість покупки.
Підстава для цього – акт про те, що виріб не підлягає ремонту (про так звану неремонтопридатність), який видається сервісним центром, оскільки тільки фахівець може кваліфіковано провести діагностику.
Що стосується конкретних термінів заміни неякісного товару або повернення коштів, то згідно з тим же законом, термін ремонту не повинен перевищувати 14 днів з моменту отримання запчастин. Але за згодою сторін, якщо покупець добровільно погодився на продовження терміну ремонту, він може тривати й довше.
«У нас вже понад тиждень немає електрики, - поскаржилася Ірина Легкова з будинку, що в провулку Азовстальському. - Обірвані під час негоди дроти досі валяються прямо на вулиці. Всі наші звернення залишаються без відповіді».
Заступник голови – начальник відділу комунального господарства та договірної роботи Лівобережної райадміністрації Олександр Комісар розповів, що знеструмленими виявилися будинки в приватному секторі по вулиці Азовстальській, Волгоградській – в районі «ранкового» ринку, в тому числі та в провулку Азовстальському.
«Заявку за всіма адресами ми передали в ДТЕК, обіцяли відновити», - сказав він.
Маріуполець Валентин Осика поскаржився, що через покрівлю, що протікає, заливає його квартиру, розташовану на верхньому, п'ятому поверсі. Наш читач проживає в будинку №12 по вулиці Лавицького.
«Покрівля прийшла в аварійний стан давно, - розповів Валентин Осика. - Нас заливає вже не перший раз, і не перший раз я звертаюся в житлове підприємство. Так, звернення були відправлені в цьому році – 11 січня, 7 червня та після останньої сильної зливи. Вода тече під час опадів по системі вентиляції в кухні, заливає газову колонку. На звернення житловики не реагують».
Голова Приморської райадміністрації Володимир Петров повідомив, що всі будинки, які постраждали під час стихії, взяті на облік. Для цього працювала спеціально створена комісія. А власнику вищеназваної квартири, щоб з'ясувати, на який час призначений ремонт покрівлі, найкраще звернутися до департаменту розвитку житлово-комунальної інфраструктури міськради. Якщо ж наш читач потребує матеріальної допомоги через те, що житло постраждало під час зливи, то йому треба звернутися до голови Приморської райадміністрації.
«Я потрапила в кардіоцентр з діагнозом «інфаркт міокарда», і мені відразу ж зробили операцію зі стентування, - розповіла наша підписниця Любов Сушко. - Дуже вдячна лікарям за їхню увагу. Адже мені не тільки провели операцію – я ще пройшла реабілітацію. Перебуваючи в центрі, зрозуміла, що медики, лікарі та медсестри працюють тут, як на передовій, рятуючи життя людей. Спасибі всім, хто причетний до створення в Маріуполі кардіоцентру, оснащеного найсучаснішим медичним обладнанням».
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)