Остання газета "Приазовський робочий" від 23 лютого 2022

02кві'25

середа

Проблеми маріупольців – на контролі у народного депутата

Людмила Єрмішина
29жов'21 12:29

Прийом громадян – важлива частина роботи депутатів усіх рівнів. У Маріуполі, як і у всій Донецькій області, діють обмеження «червоної» зони, тому народний депутат України Сергій Магера провів гарячу телефонну лінію, яка стала безпечною альтернативою особистому прийому.

Телефон дзвонив майже безперервно

Щойно закінчувалася розмова з одним виборцем, як одразу ж лунав сигнал виклику від наступного. Запитань, що гостро хвилюють маріупольців, було багато. Це і складнощі з отриманням сертифікату про вакцинацію, і неможливість оплатити послуги газопостачальної компанії через відсутність квитанції, і тарифи за опалення, що зросли. Багато з тих, хто звернувся, – літні та самотні люди з проблемами зі здоров'ям, яким нема кого просити про допомогу. І рівень доходу змушує їх рахувати буквально кожну копійку.

«Усі питання, які ставлять маріупольці, так чи інакше зводяться до проблеми недостатнього рівня доходів населення», - Сергій Магера, народний депутат України
Мешканка Морського бульвару Алла Гнісаренко вже кілька місяців не отримує рахунки від компанії «Нафтогаз», хоча договір уклала. Як і багато пенсіонерів, електронними сервісами вона не користується, а стан здоров'я не дозволяє їхати в офіс «Нафтогазу» і вистоювати довгу чергу – до того ж зараз прийоми через карантин у зв'язку з епідемією коронавірусу обмежені.

А пенсіонерка Олена Волкова шукала справедливості у питанні надання пільг: її дочка втратила пільги на оплату харчування у дитячому садку через те, що не вчасно надала довідку, що підтверджує, що сім'я – малозабезпечена.

Деякі питання стосувалися доплат до пенсії після 80 років. Роз'яснення з цієї теми давала головна спеціалістка відділу обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду в Донецькій області Лариса Тітова. Вона нагадала про можливість дистанційного звернення до служби – за допомогою порталу пенсійних послуг. Питання, пов'язані з нарахуванням чи перерахунком пенсії, можна вирішувати не лише на особистому прийомі, а й через «особистий кабінет».

Опалювальний сезон стартував

Ще одна гаряча тема – підвищення тарифів на опалення. Окрема розмова – про будинки із власними котельнями, які самостійно укладають договір на постачання газу. За яким тарифом платитиме така категорія споживачів – як населення чи ні? «У Маріуполі таких будинків менше десятка, – прокоментував Сергій Магера. – ОСББ, чиї будинки мають індивідуальну котельню, укладають договір на постачання газу з компанією «Нафтогаз». Постачальник встановлює щомісяця ліміт – з розрахунку середнього споживання за останні п'ять років. У межах ліміту газ оплачується за соціальним тарифом, який діє для побутових споживачів, близько 8 гривень за куб. Обсяги витраченого газу понад ліміт оплачуються за тарифом як для юридичних осіб – 36,5 гривні за куб».

Питання тарифів – одне з найскладніших, адже, щоб вплинути на ситуацію, необхідний комплексний підхід на державному рівні. Настільки гострим його робить ще й те, що рівень доходів у значної частини населення недостатній, вважає депутат.

«На жаль, за тими зверненнями, які надійшли на гарячу лінію, можна судити про те, що життя простих українців не покращало. Зростають тарифи, ціни на товари та послуги, – зазначив Сергій Магера. - Збільшені тарифи на газ неодмінно позначаться на зростанні цін, що прискорить інфляцію. Тим часом у бюджеті на наступний рік не передбачено жодної компенсації інфляції навіть на нинішньому її рівні. Є всі передумови того, що купівельна спроможність у людей зменшуватиметься. Тому всі питання, які ставлять маріупольці, так чи інакше стосуються доходів населення. Це – пріоритетне завдання для моєї роботи у Верховній Раді України: постаратися зробити так, щоб в уряді почули думку більшості українців і почали робити щось для того, аби рівень зарплат та соціальних виплат збільшувався».

Запитання, озвучені виборцями, Сергій Магера взяв у роботу. По низці він підготує депутатські запити.

А мешканець Кальміуського району Михайло Сидоренко зателефонував Сергію Магері, щоб подякувати: завдяки зверненню до депутата вирішилося питання його соціального супроводу. Тепер самотнього маріупольця з інвалідністю регулярно відвідує соціальний працівник, і ця послуга для нього безкоштовна. Михайло Сидоренко щиро дякував депутату – не лише за те, що він тепер може не турбуватися, хто йому принесе ліки чи купить продукти, а й просто за людське ставлення, за те, що не пройшли повз його біду.


Світлина автора: Прямий зв'язок із виборцями. Сергій Магера в умовах карантину продовжує роботу зі зверненнями мешканців дистанційно.


Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies

Я згоден (на)