Остання газета "Приазовський робочий" від 23 лютого 2022

05гру'25

п'ятниця

logo
  • Новини
  • Газета
  • Спецпроекти
  • Фоторепортажі
  • Інформацiя для акцiонерiв та стейкхолдерiв
    • Регулярна інформація
    • Особлива інформація
    • Інша інформація
    • Інформація для акціонерів до 01.01.2024р.
    • Офіційно
  1. Головна
  2. Газета
  3. Події дня
  4. Від набору знань – до системи
  • Суспільство
  • Актуально
  • Події дня
  • У прес-клубі
  • Подробиці
  • PRO-творчість
  • Iнтерв'ю
  • Здоров'я
  • Юридична консультація
  • Домашня енциклопедія
  • Світ захоплень
  • Спорт
  • Читач - Газета

Від набору знань – до системи

Людмила Єрмішина
19тра'21 11:26

Вчителі Маріуполя оволоділи комунікаційними прийомами для спілкування «на рівних».

Освітній проєкт «Лідерська програма для вчителів STEAM-CAMP», який реалізує Фонд розвитку Маріуполя за підтримки Групи Метінвест та сприяння Маріупольської міської ради, наближається до завершення. Пройшов четвертий з п'яти тематичних блоків. З кінця лютого спеціально запрошені тренери з інших міст на різних майданчиках навчають понад 150 маріупольських вчителів математики, фізики, хімії, інформатики.

Мета програми – збільшити кількість учнів і студентів, які з інтересом вивчають точні дисципліни. Перший тематичний цикл був присвячений лідерству в освіті та питанням психології, другий і третій – діджиталізації. Серед тем – презентації різних видів, у тому числі анімаційні – у вигляді коротких мультфільмів, цифрові платформи для відеозв'язку, соціальні мережі, віртуальні дошки.

«Четвертий блок присвячений партнерській комунікації, сторітеллінгу, про що просили наші вчителі. Розглядаються найсучасніші інструменти, які застосовуються у всіх сферах, - прокоментувала генеральний директор Фонду розвитку Маріуполя Лілія Малицька. - Щоб створювати школу майбутнього, вчителі також повинні володіти цими навичками».

Тренери навчають педагогів методам комунікації, в тому числі фасилітації – вмінню пояснювати матеріал з позиції партнера, а не вчителя.

«Така модель викладання залучає дітей до більш активного прийняття рішень – вважає член Національної асоціації фасилітаторів України Ірина Литвин. - Спираючись на знання дитячої психології, розуміючи, як залучати дітей з різними сильними сторонами або різними індивідуальними особливостями до навчання, ми вибудовуємо процес освіти таким чином, щоб діти отримували знання з великим задоволенням і брали на себе відповідальність за свій вибір».

«Цей модуль допоміг мені систематизувати знання, якими я володію. Виявляється, ми все це і так робимо на уроках, але тепер знаємо, як це назвати і яким чином далі з цим працювати», – сказала учасниця програми, вчитель хімії та біології школи №47 Олена Боруш.

Наступного місяця педагогів чекає п'ятий, завершальний модуль. Фахівці відзначають, що отримані в ході проєкту навички дозволять поліпшити якість викладання технічних дисциплін в школах, а значить, розширити можливості майбутніх абітурієнтів в плані вибору спеціальності.

Нагадаємо, аналогічна лідерська програма для вчителів діє в Кривому Розі та Запоріжжі.


Світлина Аліни Комарової: Нові можливості. Командна робота в ході тренінгів припала до душі вчителям – вони не тільки дізнаються нове, а й обмінюються досвідом.


Топ статті
  • 26бер'21
    Природно та з комфортом
  • 26бер'21
    Парк та університет стануть сусідами
  • 26бер'21
    Ставка на позитив
  • 26бер'21
    Гаряча вода без перебоїв і зростання тарифів
  • 24бер'21
    Маріуполь стане студентською столицею
  • 24бер'21
    Маріуполь приєднався до ініціативи «Без бар'єрів
  • 24бер'21
    У Маріуполі з'явиться медичний центр ТОП-рівня
  • 24бер'21
    Метод добра і морквини
  • 19бер'21
    Авокадо замість булочок
  • 19бер'21
    Маріупольський район на марші децентралізації
  • 19бер'21
    Тижневий запас - без заміни балонів
  • 19бер'21
    Прогрес техніки - прорив в якості
Архив Газети
Сторінки
  • Головна
  • Новини
  • Газета
  • Спецпроекти
  • Архів Приазовський робочий
  • Фоторепортажі
  • Інформацiя для акцiонерiв та стейкхолдерiв
Powered By Blade.MSP ® from BrainTEC ™