У Маріуполі проводиться освітній проєкт для вчителів технічних дисциплін. З кінця лютого спеціально запрошені тренери з інших міст на різних майданчиках навчають більше 150 учасників.
Програма складається з п'яти тематичних модулів і триватиме до кінця червня. Перший тематичний цикл занять був присвячений лідерству в освіті та питанням психології, другий і третій – діджиталізації. Серед тем – презентації різних видів, у тому числі анімаційні – у вигляді коротких мультфільмів, цифрові платформи для відеозв'язку, соціальні мережі.
Вчителі математики, фізики, хімії, інформатики, розуміючи, що їх предмети найбільш складні, прагнуть подавати інформацію наочно, цікаво і доступно. Про нові цифрові інструменти вони дізнаються багато нового, про деякі чують вперше.
Одна з недавніх тем була присвячена онлайн-дошкам. Проєктний менеджер громадської організації «Молодіжна платформа» Леонід Корнієнко зазначив: в умовах дистанційного навчання, коли не можна вийти та щось написати крейдою на дошці, доводиться шукати нові інструменти, і такою альтернативою можуть стати дошки в Інтернет-просторі.
«Ми познайомилися з шістьма дошками, вони різні за своїми функціями. Одну з них виявилося дуже зручно використовувати на уроках математики – можна виводити формули, малювати, – поділилася враженнями вчитель математики школи № 66 Марина Шитова. – За допомогою цього інструменту діти можуть описувати щось, влаштовувати «мозковий штурм», додавати та прибирати стікери».
Спеціаліст управління проєктами Фонду розвитку Маріуполя Катерина Бараболя зазначає: «Ми щиро віримо в цей проєкт і хочемо, щоб уроки для наших учнів були цікавими, корисними, щоб вони розуміли взаємодію між різними процесами і могли вже в школі отримати ці знання і навички, які допоможуть їм у майбутній професії і у звичайному житті».
Нагадаємо, STEAM CAMP реалізує Фонд розвитку Маріуполя за підтримки Групи Метінвест та сприяння Маріупольської міської ради. Аналогічна програма діє в Кривому Розі та Запоріжжі. Її мета – підвищити якість знань технічних дисциплін і таким чином розширити для дітей коло спеціальностей для вступу до вишів. Багато учасників проєкту відзначають: говорячи мовою учнів, відчувають себе більш «просунутими», цифрові сервіси стали зрозумілішими та будуть взяті педагогами в практику.
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)