Остання газета "Приазовський робочий" від 23 лютого 2022

02кві'25

середа

Як зробити Маріуполь туристичним містом

Олег Рисьєв
03лют'21 09:20

У культурно-туристичному центрі «Вежа» відбулася зустріч PROтурізм

На неформальній зустрічі обговорювалися підсумки минулих років в рамках туристичної стратегії розвитку міста і перспективні напрямки розвитку на найближчі роки, взаємодія міської влади з громадою і бізнесом, створення нових туристичних атракцій, або привабливих об'єктів і подій.

Місто магнітів

Як зазначила керівник комунального комерційного підприємства m.EHUB Марія Сльота, в Стратегії розвитку Маріуполя до 2021 року туризм не був представлений як окремий напрямок. Цій сфері не приділялося належної уваги в Приазов'ї, поки про неї знов не заговорили у 2018 році. Головною проблемою був брак символічних подій і об'єктів-магнітів в місті, які могли б сформувати позитивний імідж Маріуполя як серед його жителів, так і гостей.

«Ми зробили упор на розвиток трьох основних напрямків: подієвий, культурно-пізнавальний туризм і на об'єкти-магніти, - каже Марія Сльота. - Як мінімум раз на квартал ми проводили якийсь ключовий захід, щоб привернути до нашого міста туристів з усієї країни, - ГогольFest навесні, MRPL City влітку, осінній Mariupol Classic і новорічний ярмарок. Все це вкупі з низкою заходів, які проходили в «Вежі», допомогло створити культуру туризму в місті».

Одним з перших об'єктів-магнітів в місті стала саме «Вежа». Відкрита у 2016 році, зараз вона є однією з головних туристичних атракцій Маріуполя.

«Тільки за минулий рік ми організували близько 400 екскурсій, які відвідало більше 2500 чоловік. Це і пішохідні маршрути по місту, і тематичні екскурсії, і діапазон розмірів екскурсійної діяльності», - зазначає Марія Сльота.

Серед інших проектів, реалізованих m.EHUB і його партнерами, відзначені серія відкритих вернісажів «Алея художників», фестиваль історичної реконструкції «Перехрестя епох Приазов'я», створення муралів, міні-скульптур і арт-інсталяцій у місті.

У нинішній стратегії розвитку міста, яка пишеться до 2030 року і виноситься на громадські обговорення із залученням представників міської влади, громади та експертів, туризм виділений в окремий блок.

Актуалізувати історичну спадщину

На зустрічі презентували не лише плани на найближчий рік, а й обговорили деякі наболілі і особливо проблемні питання.

Однією з вагомих проблем туристичної сфери Маріуполя учасники дискусії визнали військовий конфлікт, що не могло не вплинути на приплив туристів у місто та інфраструктуру.

Депутат Маріупольського районної ради, головна редакторка газети «Приазовський робочий» Олена Калайтан, яка була присутня на зустрічі, зазначила: «Зараз ми на шляху формування туристичної привабливості не тільки нашого міста, а й Маріупольського району. У нас чимало унікальних місць тяжіння - заповідник «Кам'яні Могили», парк «Меотида», безліч об'єктів грецької культурної спадщини, які можуть залучати туристів з усієї України. І ми можемо популяризувати ці місця, організовувати і звичайні туристичні маршрути, і гастротури. Для цього необхідні чітка стратегія, інвестиції та об'ємна робота по розробці і реалізації проектів із залученням грошей з бюджетів усіх рівнів та грантів».

Говорячи про плани, Марія Сльота зазначила: важливо актуалізувати історичну цінність міста, зберегти автентичність і наповнити новим змістом історичні об'єкти.

«Зараз ми працюємо над такими масштабними проектами, як центр сучасного мистецтва «Готель Континенталь» і мультифункціональний культурний центр «Порт Культур». «Порт Культур» - перший в нашій країні проект такого роду, це центр із сучасною експозицією про ідентичність нашого міста, його історії і культурний феномен», - сказала Марія Сльота.

У числі масштабних перспективних планів - парк атракціонів «Меріленд» і відкриття аквапарку.

На фото Кирила Жульова: Поговоримо PROтурізм. Олена Калайтан і команда m.EHUB на зустрічі з маріупольської громадою в «Вежі».

Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies

Я згоден (на)