«Підкажіть, будь ласка, чи повинні мешканці багатоквартирних будинків фарбувати газові труби власноруч? Ми платимо за постачання газу, а отже, такі роботи зобов'язане проводити підприємство. До кого звернутися, щоб співробітники приїхали до нас за адресою: проспект Перемоги, 107/21; 82?» - запитує наш читач Микола Юрик.
У приймальні підприємства «Маріупольгаз» розповідають: «Ми здійснюємо фарбування, воно проходить за встановленим графіком, до якого внесено всі будинки. Щоб дізнатися, коли почнуться роботи за вашою адресою, напишіть листа на ім'я директора».
Можемо запевнити наших читачів, що тютюнових виробів в кіосках «Приазовського робочого» ви не знайдете. Зараз всі вони ремонтуються - всередині встановлюють нові склоблоки, ролети і вітрини, розширюється асортимент. На проспекті Луніна в кіоску продаватимуть також каву і, звичайно, свіжі випуски нашої газети. Канцтовари і сувенірну продукцію можна купити в інших кіосках, їх у нас ще п'ять - на площі Перемоги, в центрі біля підземного переходу, на площі Кірова, неподалік від плавбасейну «Нептун» і в мікрорайоні Західному, на колишній кінцевій зупинці автобусів.
«Я живу в будинку №41 по вулиці Курчатова. Голова ОСББ простягнув електричний кабель з нашого даху на іншу будівлю - колишню ліфтерну. Через це в моїй вітальні почало блимати світло, стала падати напруга. Я звернулася до поліції, але мені нічим не допомогли. Скажіть, що мені робити? Я живу в цій квартирі вже 35 років, проблем раніше не було», - з таким зверненням зателефонувала до нашої редакції маріупольчанка Валентина Слободенюк.
Проблему читачки ми передали начальниці відділу організації забезпечення діяльності ОСББ Кальміуського району Світлані Костіної. Вона зв'язалася з головою і прояснила ситуацію. «Справа в тому, що по стіні під'їзду над квартирою мешканки проходить транзитний кабель приватного підприємця, але він ізольований і ніяких внутрішніх захованих підключень там немає. Маріупольчанці здається, що через те, що кабель знаходиться над її квартирою, може відбуватися крадіжка, але це не так», - розповідає Світлана Костіна.
Ба більше, після скарг на слабку напругу до жительки запросили електрика, він безкоштовно провів роботи у квартирі. Якщо у Валентини Слободенюк залишаться скарги з цього або інших питань діяльності ОСББ, вона може залишити заявку в контакт-центрі міськради за номером 15-55 або звернутися до відділу організації забезпечення діяльності ОСББ Кальміуського району за адресою: пр. Металургів, 217.
«З 13 березня у мене не працює стаціонарний телефон, за який я плачу немаленькі гроші - 73 грн 18 копійок. Але, щоб викликати майстра, потрібно витратити багато часу і нервів. А мобільним телефоном користуватися мені заборонено через проблеми з серцем. Розумію, що зараз з'явилися нові сучасні технології, але є безліч людей, які не в змозі підключити інтернет і користуватися смартфонами. Стаціонарний телефон для мене - єдиний спосіб зв'язку. Я пробував залишити заявку на ремонт самостійно, але за номером гарячої лінії відповідає автовідповідач, і мої спроби закінчилися невдало. Єдине, що я зрозумів зі слів оператора: сталася аварія на лінії. Ось і вирішив, що залишається тільки звернутися в газету. Будь ласка, допоможіть мені домогтися ремонту», - просить наш читач Казимир Кравчук.
Звернувшись у компанію «Укртелеком», ми дізналися, що маріуполець все ж залишив заявку на ремонт 13 березня цього року. Причиною неполадок став обрив дротів. Роботи за адресою читача будуть здійснені до 30 квітня. В цей час плата за користування послугами з клієнта не зніматиметься, співробітники проведуть перерахунок. Після того як ремонт буде виконаний, жителя повідомлять SMS.
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)