«Маріупольавтодор» зараз ремонтує дороги своїм асфальтом, а незабаром розпочнеться капітальний ремонт Набережної.
У підприємства є два старих асфальтних заводи загальною продуктивністю - 60 тонн асфальту за годину. Під час зимових холодів силами «Маріупольавтодору» проводився ямковий ремонт асфальтного покриття в різних районах міста за допомогою рециклера (в ньому виробляють гарячу асфальтобетонну суміш) і холодного асфальту, що зберігався в спеціальних мішках. З потеплінням почав працювати один із двох асфальтних заводів.
«Оскільки обсяг робіт невеликий, то ми ввели в експлуатацію поки що один завод, - розповів PR.UA керівник «Маріупольавтодора» Дмитро Чучмай. - В даний час ми виконуємо аварійні ямкові ремонти асфальтного покриття по всьому місту».
А саме дорожні роботи проводяться на проспектах Нікопольському, Перемоги, Нахімова, на вулицях Набережній, Луніна, Гагаріна, Повстання.
Капітальний ремонт Набережної планувалося провести ще в минулому році. Однак не вийшло - занадто великі потрібні були для цього капіталовкладення, а також через пандемію коронавіруса. На боротьбу з COVID-19 знадобилися додаткові кошти з міського бюджету.
На початку поточного року для капітального ремонту цієї дороги планувалося залучити зовнішні інвестиції. Але все ж таки кошти знайшли у власному бюджеті за рахунок перерозподілу фінансування інших проєктів - капітального ремонту проспекту Перемоги та реконструкції моста по вулиці Тополиній. Причому, роботи по проспекту Перемоги будуть продовжені.
Ремонт дороги по вулиці Набережній буде проводитися протягом двох років - у два етапи.
«Загальна сума фінансування на два роки складає 140 мільйонів гривень», - уточнив Дмитро Чучмай.
На першому етапі капітальний ремонт проведуть від «Комунальника» до пост-моста. Між зустрічними смугами руху автотранспорту встановлять розділові металеві огорожі, щоб зменшити кількість аварій. Адже саме на цій дорозі відбувається найбільша кількість дорожньо-транспортних пригод, коли автомобілі стикаються на зустрічній смузі.
На наступний рік планується капітальний ремонт дороги і огорожі на мосту, що розділяє Лівобережжя з Центральним районом, а також на шляхопроводах.
Капітальний ремонт виконає підрядник, який визначиться після проведення тендеру в системі ProZorro.
У Маріуполі вже не раз підіймалося питання про придбання власного сучасного асфальтного заводу, на якому вироблений асфальтобетон допоміг би нашим дорожникам самостійно проводити капітальні ремонти центральних дорожніх магістралей без залучення підрядника.
«Про це можна буде говорити в кінці року, - зауважив Дмитро Чучмай. - Ми всебічно розглядаємо ідею з придбання асфальтобетонного заводу».