Остання газета "Приазовський робочий" від 23 лютого 2022

05гру'25

п'ятниця

logo
  • Новини
  • Газета
  • Спецпроекти
  • Фоторепортажі
  • Інформацiя для акцiонерiв та стейкхолдерiв
    • Регулярна інформація
    • Особлива інформація
    • Інша інформація
    • Інформація для акціонерів до 01.01.2024р.
    • Офіційно
  1. Головна
  2. Новини
  3. Маріуполь
  4. "Маріупольгаз" позапланово перевірять через скарги споживачів про передачу показань
  • Маріуполь
    5960
  • Донбас
    1031
  • Україна
    864
  • Світ
    97

"Маріупольгаз" позапланово перевірять через скарги споживачів про передачу показань

Олександр Панков
15лют'22 14:30

Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП), проведе позапланові перевірки "Маріупольгазу" та ще 28 операторів газорозподільних мереж.

Перевірятимуться компанії в Києві, Вінниці, Житомирі, Дніпрі та інших містах.

Це рішення було ухвалено 1 лютого на засіданні НКРЕКП щодо звернень споживачів.

Зокрема, споживачі скаржаться на те, що оператори газорозподільних мереж не звертають уваги на вчасно передані показання приладів обліку витрат газу – лічильників. А облгази виставляють споживачам рахунки за підвищеними показаннями. Оператори мотивують це тим, що споживачі не надали інформацію вчасно – з першого дня місяця до 5 числа.

У ситуації розбирався pr.ua.

У "Маріупольгазі" збільшили кількість операторів

Генеральний директор "Маріупольгазу" Сергій Олефір із цього приводу розповів журналісту pr.ua:

"У нас у січні вже була позапланова перевірка з іншого питання, вона не стосувалася того, що ми не приймаємо свідчення від споживачів. На підприємстві всі свідчення від людей приймаються. І попередня позапланова перевірка таких порушень не виявила. Також ми не мали скарг від населення".

За його словами, по Маріуполю дуже великий відсоток прийняття показань. Для цього запущені боти у соціальних мережах – Viber та Telegram. У контакт-центрі з прийому телефонних дзвінків збільшено кількість операторів із п'яти до шістнадцяти.

"Сьогодні на ринку багато постачальників, тому споживачам важливо вчасно передавати показання для запобігання спірних ситуацій. Ми максимально намагаємося прийняти всі показання", - додав генеральний директор.

Що потрібно знати про схему передачі показань та виставлення рахунку

Усі споживачі газу незалежно від того, хто у них постачальник, повідомляють свідчення лічильників до "Маріупольгазу". Далі підприємство ці дані вносить до загальної всеукраїнської електронної платформи. Звідти постачальники вибирають інформацію про обсяг використання газу своїми споживачами та виставляють їм рахунок.

Показання передаються з 1 по 5 число. У наступні дні вони не приймаються.

"Якщо людина не передала свідчення з 1 по 5 число, то їй виставляється розрахункове значення, - пояснив генеральний директор "Маріупольгазу". - Воно береться за певною методикою, затвердженою НКРЕКУ".

А саме – розраховується певний коефіцієнт від річного споживання обсягів газу минулого року. Наприклад, маріуполець минулого року за дванадцять місяців використав три тисячі кубометрів газу. Для січня є свій коефіцієнт, скажімо 10%, для лютого – 11%, для березня – 5%.

Отже: у січні – 10%. Від використаного всього обсягу газу торік у три тисячі кубів за розрахунком із застосуванням коефіцієнта виходить 300 кубометрів. І рахунок виставляється за 300 кубометрів.

Якщо потім споживач - наступного місяця - передає показання або їх знімає контролер, то коригування цього значення відбувається у поточному місяці зняття та передачі цих показань.

Коли дзвонити та що робити у разі виникнення запитань

Як зазначив Сергій Олефір, у Маріуполі є інша проблема. Так, показання лічильників приймаються з 1 по 5 число кожного місяця. І багато маріупольців намагаються зателефонувати операторам 1 числа з ранку. Тоді й виникає навантаження ліній зв'язку. Для тих, хто користується особистим кабінетом у соцмережах, цієї проблеми немає.

Так що дзвонити відразу в перший день місяця - зовсім не обов'язково, але і пізніше п'ятого числа також не рекомендується.

Якщо ж у маріупольців виникли проблеми, то вони можуть звернутися до "Маріупольгазу" письмово або прийти на прийом.

"Якщо людина припустилася помилки, то ми намагаємося знайти рішення, - пояснив Сергій Олефір. - Наприклад, наступного місяця він коригує свої показання".
”Маріупольгаз” позапланово перевірять через скарги споживачів про передачу показань

Світлина з відкритих джерел

Раніше pr.ua розповідав про зміну з нового року тарифу на доставку газу.

  1. МАРІУПОЛЬ
  2. КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО

Читайте також:

  • У Маріуполі проводять очищення зливових систем
  • "Маріупольавтодор" усуває наслідки потепління: як ремонтують дороги?
  • У Маріуполі засніжило, працює комунальна техніка (ФОТО)
  • У Маріуполі частину вулиць у двох районах відключили від електроенергії (АДРЕСИ)
Останні новини
    14липня2022
  • 09:56
    Заява Ріната Ахметова щодо активів Медіа Група Україна
  • 25березня2022
  • 19:26
    Голоси Маріуполя: створено канал важливих оголошень
  • 18:32
    SAVE MARIUPOL: у Нью-Йорку пройшов флешмоб на підтримку Маріуполя (ВІДЕО)
  • 17:34
    У Маріуполі полк "Азов" знищує ворожу техніку та окупантів
  • 17:00
    Метінвест шукає водіїв з транспортом та без
  • 16:25
    На Лівобережжі Маріуполя обстріляно Михайлівський собор (ФОТОФАКТ)
  • 15:50
    У боях за Маріуполь загинув боєць збірної України з ММА
  • 14:57
    Представники Групи Метінвест допомогли розмістити у Запоріжжі понад 3000 маріупольців
  • 14:14
    Сім'я з Маріуполя потрапила у смертельну ДТП
  • 13:20
    З Маріуполя під обстрілами вивезли коней (ФОТО)
  • 11:37
    Внаслідок бомбардування драматичного театру в Маріуполі загинуло близько 300 людей
  • 11:28
    Російські окупанти блокують гуманітарну операцію з порятунку мешканців Маріуполя
Сторінки
  • Головна
  • Новини
  • Газета
  • Спецпроекти
  • Архів Приазовський робочий
  • Фоторепортажі
  • Інформацiя для акцiонерiв та стейкхолдерiв
Powered By Blade.MSP ® from BrainTEC ™