Остання газета "Приазовський робочий" від 23 лютого 2022

05гру'25

п'ятниця

logo
  • Новини
  • Газета
  • Спецпроекти
  • Фоторепортажі
  • Інформацiя для акцiонерiв та стейкхолдерiв
    • Регулярна інформація
    • Особлива інформація
    • Інша інформація
    • Інформація для акціонерів до 01.01.2024р.
    • Офіційно
  1. Головна
  2. Новини
  3. Маріуполь
  4. У Маріуполі з'явився свій бренд одягу з українською вишивкою, в який хочуть одягнути Джастіна Трюдо
  • Маріуполь
    5960
  • Донбас
    1031
  • Україна
    864
  • Світ
    97

У Маріуполі з'явився свій бренд одягу з українською вишивкою, в який хочуть одягнути Джастіна Трюдо

Олег Рисьєв
15чер'21 14:30

Студенти Української академії лідерства в Маріуполі заснували бренд «тоВоля» з продажу речей з автентичною українською вишивкою. Вони видобувають унікальні орнаменти в експедиціях регіонами та вже представили першу колекцію.

Українська національна вишивка сьогодні – це модно. Її носять на футболках, худі та рюкзаках, світові дизайнери черпають натхнення в українському національному одязі, а влітку 2016 року The New York Times назвав вишиванку трендом сезону.

У Маріуполі теж з'явився свій бренд одягу, який використовує автентичну українську вишивку. Ідею бренду розробили чотири студенти маріупольського осередку Української академії лідерства кілька місяців тому, а сьогодні «тоВоля» вже виставила на продаж першу партію сумок.

PR.UA розповідає, чому кожній колекції обов'язково передує експедиція Україною, як його засновники планують розвивати бізнес і робити його соціально відповідальним, а також у що вони хочуть одягнути Джастіна Трюдо.

Сумки розповідають свою історію

Над створенням бренду працювали четверо студентів УАЛ – Платон Лукасевич, Анастасія Ягущина, Олег Богун та Яна Жила. Всі вони з різних регіонів – Львова, Києва, Рівненської області.

«Українська вишивка – унікальна і різноманітна, ми хочемо її популяризувати та ввести в повсякденність. Для цього ми проводимо експедиції різними містами та селами України, збираємо автентичні візерунки й вишиваємо їх на нашій продукції», – розповів Платон Лукасевич.


Першу експедицію провели в Північному Поділлі, в місті Гайворон. Там в краєзнавчому музеї знайшли три візерунки, які пізніше нанесли на першу партію сумок. Для вишивки цього регіону характерні геометричні візерунки та відсутність рослинних мотивів.

На одній з них чорний орнамент, взятий з весільної сукні кріпачки. Двісті років тому кріпакам заборонялося носити яскраві візерунки, тому орнамент на сукні – чорний з невеликими вкрапленнями червоного і жовтого кольорів.


«Усередині кожної сумки є невелика вставка, яка розповідає історію конкретно цього візерунка, в яких випадках він використовувався. У цьому елемент просвітництва нашого бренду», – ділиться Яна Жила.
Як поставлена справа

У першій колекції «Східне Поділля» три моделі сумок з трьома різними орнаментами. З кожної наступної експедиції команда «тоВоля» також планує привозити по три-чотири орнаменти, взятих не тільки з музеїв, а й в окремих майстрів.

Щоб запустити свою справу, підприємцям знадобилося 4 тисячі гривень – на ці гроші вони замовили першу партію з дев'яти сумок. Зовнішня підкладка сумок виготовлена ​​з 100% саржі, внутрішня з поліестеру. Тканина наноситься машинною вишивкою, аби здешевити процес виробництва. На вторговані з продажу гроші планують розширити виробництво та їздити в експедиції іншими регіонами.

«За порадою одного досвідченого підприємця ми вирішили якомога більше процесів віддати на аутсорс – в першу чергу, виробництво сумок та їх продаж. Самі ж зосередимося на розробці маршрутів експедицій і розвитку бренду», – пояснив Олег Богун.


У найближчих планах бренду «тоВоля» виробляти не тільки сумки, але і футболки, худі, рюкзаки та шкарпетки. Також стати соціально відповідальним бізнесом – привозити з кожної експедиції по одному предмету з ручною вишивкою майстра, виставляти його на аукціон, а грошима з продажу підтримувати локальних майстрів.

Зараз сумки продають тільки онлайн, через Instagram обліковий запис Tovolya.shop. Ціна кожної з них – 723 грн.

«Одна з головних цілей нашого бренду – відкрити магазини одягу з українською вишивкою в Україні та Канаді. А ще невелика мрія: хочемо, щоб коли-небудь наші шкарпетки з орнаментами одягнув Джастін Трюдо», – поділилася Анастасія Ягущина.
У Маріуполі з'явився свій бренд одягу з українською вишивкою, в який хочуть одягнути Джастіна Трюдо

Фото: Олег Рисьєв

  1. МАРІУПОЛЬ
  2. КУЛЬТУРА
  3. ПРОЄКТ

Читайте також:

  • Студентам Української академії лідерства розповіли про навчання в Метінвест Політехніці
  • Реалізуй свій проєкт: маріупольці можуть отримати грант на 100 тисяч гривень
  • Фільм про Маріуполь в період Другої світової вийде в прокат восени 2021 року
  • У центрі Маріуполя з'явиться новий годинник
Останні новини
    14липня2022
  • 09:56
    Заява Ріната Ахметова щодо активів Медіа Група Україна
  • 25березня2022
  • 19:26
    Голоси Маріуполя: створено канал важливих оголошень
  • 18:32
    SAVE MARIUPOL: у Нью-Йорку пройшов флешмоб на підтримку Маріуполя (ВІДЕО)
  • 17:34
    У Маріуполі полк "Азов" знищує ворожу техніку та окупантів
  • 17:00
    Метінвест шукає водіїв з транспортом та без
  • 16:25
    На Лівобережжі Маріуполя обстріляно Михайлівський собор (ФОТОФАКТ)
  • 15:50
    У боях за Маріуполь загинув боєць збірної України з ММА
  • 14:57
    Представники Групи Метінвест допомогли розмістити у Запоріжжі понад 3000 маріупольців
  • 14:14
    Сім'я з Маріуполя потрапила у смертельну ДТП
  • 13:20
    З Маріуполя під обстрілами вивезли коней (ФОТО)
  • 11:37
    Внаслідок бомбардування драматичного театру в Маріуполі загинуло близько 300 людей
  • 11:28
    Російські окупанти блокують гуманітарну операцію з порятунку мешканців Маріуполя
Сторінки
  • Головна
  • Новини
  • Газета
  • Спецпроекти
  • Архів Приазовський робочий
  • Фоторепортажі
  • Інформацiя для акцiонерiв та стейкхолдерiв
Powered By Blade.MSP ® from BrainTEC ™