Як повідомляє Донецька обласна держадміністрація, Маріуполь став першим містом, де обговорили деталі розробок майбутнього бренду.
«Після тривалої роботи із кількох напрацьованих варіантів візуалізації бренду обрано два, які й представлено для обговорення із мешканцями області. Під час презентації бренду директорка департаменту інвестиційно-інноваційного розвитку і зовнішніх відносин Донецької ОДА Оксана Головко пояснила, що в основу обох варіантів було закладено те, що об’єднує всю Донеччину від Святогірська до Маріуполя — український степ. Містяни подали свої пропозиції щодо вдосконалення обох варіантів»,— сказано в повідомленні.
Наступними містами обговорення бренду Донецької області стануть Покровськ, Краматорськ та Бахмут — зустрічі пройдуть 8 та 9 квітня відповідно.
Побачити варіанти бренду після доопрацювань жителі регіону зможуть на сайті облдержадміністрації та у соціальних мережах.
Раніше повідомлялося, що у Маріуполі презентують туристичний бренд Приазов'я.
24 березня 2022 21 березня 2022 03 березня 2022 28 лютого 2022 27 лютого 2022 25 лютого 2022 23 лютого 2022