Як повідомляє Донецька обласна держадміністрація, Маріуполь став першим містом, де обговорили деталі розробок майбутнього бренду.
«Після тривалої роботи із кількох напрацьованих варіантів візуалізації бренду обрано два, які й представлено для обговорення із мешканцями області. Під час презентації бренду директорка департаменту інвестиційно-інноваційного розвитку і зовнішніх відносин Донецької ОДА Оксана Головко пояснила, що в основу обох варіантів було закладено те, що об’єднує всю Донеччину від Святогірська до Маріуполя — український степ. Містяни подали свої пропозиції щодо вдосконалення обох варіантів»,— сказано в повідомленні.
Наступними містами обговорення бренду Донецької області стануть Покровськ, Краматорськ та Бахмут — зустрічі пройдуть 8 та 9 квітня відповідно.
Побачити варіанти бренду після доопрацювань жителі регіону зможуть на сайті облдержадміністрації та у соціальних мережах.
Раніше повідомлялося, що у Маріуполі презентують туристичний бренд Приазов'я.
24 березня 2022
21 березня 2022
03 березня 2022
28 лютого 2022
27 лютого 2022
25 лютого 2022
23 лютого 2022
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)