Про це повідомляє PR.UA, посилаючись на туристичний портал Zruchno travel.
Так, команда порталу на замовлення USAID ERA провела роботу зі створення туристичної айдентики Приазов'я.
«Над брендом Азовського узбережжя працювала Zruchno travel, експерти Асоціації індустрії гостинності України і наш незмінний партнер Bulanov büro», - додають організатори.
Для туристичного бренду Приазов'я портал консультувався з 23 експертами з Маріуполя.
Презентацію проводитимуть Олександр Лієв - голова Асоціації індустрії гостинності України та Дмитро Буланов - власник Bulanov büro.
Аналітичного дослідження;
Проведення семи фокус-груп;
Консультації з майже 100 місцевими стейкхолдерами;
Розробки трьох концептів;
Доопрацювання обраного експертами варіанту з трьох концептів;
Створення айдентики і правил її використання;
Виготовлення зразків рекламно-сувенірної продукції;
Презентації роботи місцевому туристичному активу.
Зазначимо, що цей проєкт став можливий завдяки програмі USAID, яка послідовно підтримує розвиток підприємства на сході України.
Раніше PR.UA писав, що Приазов'я отримало власний туристичний бренд.
14 липня 2022
25 березня 2022
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)