Про це повідомляє PR.UA, посилаючись на проєкт USAID «Економічна підтримка Східної України».
Туристичний бренд розроблявся компаніями «Zruchno Travel» і «Bulanov büro» за сприяння проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України». Просувати будуть чотири райони: Бердянський, Генічеський, Маріупольський і Мелітопольський. А також вторинні напрямки - Білозерський та Каховський райони (Херсонська область).
«Туристичний бренд Азовського регіону є прекрасним інструментом позиціювання та просування туристичної дестинації, - розповідає керівник сектору туризму проєкта USAID Олександр Файнін. - Логотипи та слоган, який обраний переважною більшістю голосів експертів туристичної сфери Приазов'я, можна використовувати для брендування сувенірної продукції, маркування туристичних маршрутів, на інтернет-ресурсах, в транспорті. Маємо на меті збільшити впізнаваність бренду «Приазов'я» не лише в межах України, а й за кордоном, тому пропонуємо представникам місцевого бізнесу та влади частіше використовувати логотип та слоган».
Незабаром відбудуться презентації туристичного бренду на національному та обласному рівнях.
Цього року за сприяння проєкту USAID планується також створення туристичного порталу Приазов'я та серії відеоблогів про туризм регіону.
14 липня 2022
25 березня 2022
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден (на)