Відзначається, що сервіс передбачає створення е-квитка на всі види транспорту, включаючи поїзди, літаки, автобуси і навіть метро. Першим для цього у Маріуполі стане автобус №16.
Начальник КП «МТТУ» Віталій Донєв зазначив, що жителі зможуть оплачувати проїзд за допомогою телефонів, банківських карт і навіть смарт-годинників.
«Для цього ми розмістили валідатори на 10 автобусах. Маршрут з'єднує три райони Маріуполя», - додає Донєв.
Він зазначив, що за результатами пілотного проєкту планується оцінити його роботу і впровадити цей сервіс на весь муніципальний транспорт.
Міністр інфраструктури Владислав Криклій каже: «Маріуполь перейняв на себе виклик і зміг організувати рух громадського транспорту так, як він повинен бути в Україні і як він зараз організований в Європі. Потрібно іншим містам брати приклад».
Він додав, що такий сервіс – безготівкова оплата – має бути зручним. Виключається людський фактор і з'являються гроші в економіці.
Крім того, міністр зазначив, що Мінінфраструктури анонсувало законодавчі зміни, які створили б таку зручну екосистему громадського транспорту, як у Маріуполі.
«Є багато проблем в громадському транспорті країни – це готівкові розрахунки, тому гроші не в економіці, відсутній контроль, тому і якість перевезень нижче в маршрутних таксі, коли ми говоримо про зручний великогабаритний транспорт», - додав Владислав Криклій.
Він зазначив, що інші міста створюють окремо систему електронних квитків.
«Однак боляче дивитися, як на це витрачається багато коштів», - додав міністр.
Міський голова Вадим Бойченко зазначив, що один валідатор коштує 1000 доларів.
«У Маріуполі 200 одиниць нової техніки. Виходить, для міста потрібно всього 200 тис. доларів. Не розумію, чому інші міста витрачають по 10-15 млн доларів на їх установку. Це божевільні гроші, яких нам ніде взяти, отже – це був би дорогий продукт для міста», - говорить він.
Вадим Бойченко зазначив, що міністерство дає можливість отримати такі електронні сервіси таким містам, як Маріуполь.
«Чому наше місто? Ми багато зробили для того, щоб зараз це сталося. Ми взяли 80% пасажиропотоку, 200 одиниць сучасного транспорту курсує вулицями міста. Працює електронна диспетчерська, є мобільний додаток. Це дає нам відчуття, що ми знаходимося не в Україні, а в центрі Європи», - каже міський голова.
Також Вадим Бойченко зазначив, що сьогодні важливий крок – електронне управління грошовим потоком підприємства, який би стабілізував його роботу.
«Звичайно, важливий ще один проєкт для міста, який реалізується – будівництво автобусно-тролейбусного депо, щоб той транспорт, який курсує, існував не рік і не два, а десятиліття», - зазначив міський голова.
Світлини Аліни Комарової
14 липня 2022
25 березня 2022
Цей сайт використовує cookies, як власні, так і від третіх осіб. Використовуючи цей сайт, ви даєте згоду на використання cookies
Я згоден