Вартість проєкту реконструкції аеропорту «Маріуполь» збільшується на 4 млн гривень і складе 8 млн гривень. «Маріупольавтодор» на ремонт міжквартальних доріг отримає додатково 30 млн гривень, передає PR.UA.
Спочатку для проєктування реконструкції аеропорту «Маріуполь» депутати міської ради виділили 4 млн гривень з місцевого бюджету. Однак, як розповів директор департаменту з питань економіки міськради Євген Бодягин, цих коштів виявилося недостатньо і за кількома оголошеними в системі ProZorro тендерними процедурами ніхто з потенційних підрядників не вийшов.
«В результаті додаткового опрацювання питання і консультацій з фахівцями пропонується збільшити вартість проєктування на 4 мільйони гривень, затвердити загальну вартість проєкту в сумі 8 мільйонів гривень і провести тендерні процедури. Будемо сподіватися, що Президент України ухвалить позитивне рішення за запитом Верховної Ради України щодо аеропорту «Маріуполь» і його подальша реконструкція отримає державне фінансування», - розповів Євген Бодягин.
Що стосується комунального підприємства «Маріупольавтодор», то його фінансування збільшується на 30 млн гривень. За словами директора департаменту, це відбувається за рахунок перерозподілу коштів, раніше виділених районним адміністраціям міста для асфальтування міжквартальних доріг.
Якщо раніше райадміністрації проводили тендерні процедури і за їх результатами поточний ремонт міжквартальних доріг виконували комерційні підприємства, то тепер це буде робити «Маріупольавтодор».
«Економічно більш ефективно буде виконати асфальтування міжквартальних доріг силами власного комунального підприємства «Маріупольавтодор». Його потужності дозволяють це реалізувати в 2021 році. А собівартість робіт нижче, ніж та ціна, яка виставляється суб'єктами комерційної діяльності», - зазначив Євген Бодягин.
В даний час в Маріуполі працюють два асфальтобетонні заводи. Після проведеної раніше реконструкції їх сьогоднішній стан дозволяє виробляти до 40 тисяч тон асфальтобетону на рік. «Маріупольавтодором» спільно з районними адміністраціями розроблені календарні графіки ремонту доріг.
«Зараз опрацьовується питання про придбання нового сучасного асфальтобетонного заводу. Якими будуть найбільш економічно ефективні механізми придбання: покупка, лізинг, державно-приватне партнерство, кредитування - на це питання ще належить знайти відповідь. У будь-якому випадку остаточне рішення - за депутатами міської ради», - розповів Євген Бодягин.
Збільшення фінансування аеропорту та автодору, а також деякі інші зміни знайшли відображення в новій редакції Програми соціального і економічного розвитку Маріуполя на 2021 рік. Загальне фінансування програми розвитку передбачає близько 2,7 млрд гривень. Документ має бути затверджений на сесії міської ради 30 червня. Напередодні він був розглянутий і знайшов підтримку на засіданнях постійних комісій міськради.
Нагадаємо, в Маріуполі розглядаються два основні варіанти з відновлення авіасполучення – це реконструкція старого аеропорту, або будівництво нового.
Світлина з відкритих джерел