Одягти худі навиворіт дуже навіть правильно. Студенти Української академії лідерства в Маріуполі заклали це в основу свого бренду Chameleon: вони шиють двосторонній одяг та головні убори.
Авторка ідеї бренду Анастасія Гуляницька розповіла PR.UA, чому бути хамелеоном в урбаністичному середовищі – модно та екологічно.
Апсайклінг і панами
І худі, і панами, які випускаються під брендом Chameleon, двосторонні. З одного боку один дизайн і колір, з виворітного інший. Вивернув одяг навиворіт – тут же оновив гардероб.
«Зручність у подорожах очевидна: ти береш з собою, по суті, два худі, а місця вони займають як один предмет одягу. Але таке худі підходить і для активного життя в місті – наприклад, якщо пролив на себе каву, можна просто вивернути його навиворіт, а не ходити з плямою», – каже Анастасія Гуляницька.
До літа команда Chameleon вирішила запустити ще й виробництво панам, але додала в них нову ідею. Панами виготовляють з поношених речей, які купують в магазинах секонд-хенд. Такий підхід називається апсайклінг (upcycling) – вторинне використання старих речей, придумування для них нового функціоналу.
«Крім того, що це екологічно, є й інша фішка – кожна панама унікальна, другої такої немає», – додають в Chameleon.
Націлені на моду
Зараз команда Chameleon дошиває першу партію з шести худі, а в липні запускає в продаж колекцію панамок. Як майданчик для продажу та просування вибрали інстаграм – там завели профіль Changeaschameleon. Ціна худі – 1900 грн, панами – 600 грн.
«Ідея з'явилася ще тоді, коли я вчилася в школі. Я побачила в магазині двосторонню куртку і захотіла таке ж худі. Потім навіть склала бізнес-план проєкту на уроці з економіки, але не думала, що запущу його. Але під час навчання в УАЛ потрібно було реалізувати якийсь проєкт, і я згадала про свою шкільну ідею», – розповідає Гуляницька.
Щоб запустити першу колекцію, команді знадобилося близько 30 тисяч гривень. Для пошиття худі та панам звернулися до знайомої швачці – її послуги дешевші, ніж в ательє, а швейні фабрики приймають лише великі гуртові замовлення. Ставку у своєму розвитку команда планує робити на маркетинг – хлопці та дівчата хочуть, щоб їх бренд став упізнаваним і популярним, виправдовуючи, тим самим, високу ціну.
«Плануємо залучати відомих людей до просування нашого одягу, працювати з лідерами думок. Головна мета – зробити так, щоб наші худі хотіли купити не тільки через їх функціональність, але і тому, що вони модні», – ділиться команда Chameleon.
Читайте також: У Маріуполі з'явився свій бренд одягу з українською вишивкою «тоВоля», в яку хочуть одягнути Джастіна Трюдо.