Маріуполь купує найсучасніший італійський асфальтний завод виробництва Marini.
Як розповів pr.ua заступник мера Маріуполя Сергій Захаров, місто визначило, який саме асфальтобетонний комплекс нам потрібен і вже відбулися торги.
У Маріуполі вирішили, що нам найбільше підходить італійський комплекс Marini для виробництва асфальту.
"Таких заводів в Україну поставлено понад двадцять, - пояснив заступник міського голови. - Подібні є у турецької компанії "Онур". Ми розуміємо, що в експлуатації вони одні з найкращих".
Вже попередньо обговорено графік постачання італійського заводу. Більша його частина вже зібрана, залишилося тільки доукомплектувати його тим обладнанням, яке нам потрібне для виробництва.
"Встановимо завод на місці існуючого – у районі полігону ТПВ. Старий комплекс буде демонтовано. А для нового підводимо комунікації", – додав Сергій Захаров.
Він зазначив, що мером Маріуполя Вадимом Бойченком поставлено завдання отримати перший асфальт 1 липня. І він буде високої якості.
Асфальтобетонний завод вироблятиме різні види асфальту високої якості – від звичайного до ЩЕМи (щебенево-мастична асфальтобетонна суміш) та кольорового. У Маріуполі ще не було доріг із різнокольоровим покриттям. Проте технології розвиваються.
Крім того, він випускатиме холодний асфальт для ремонту доріг у зимовий період, який сьогодні Маріуполь купує за високою ціною. Комплекс також використовуватиме асфальтову крихту, яка знімається фрезою зі старого асфальтового покриття.
До комплексу входить і сучасна виробнича лабораторія. Вона буде брати проби з кожної партії продукції і контролювати якість.
"Ми купуємо не просто завод, - зазначив Сергій Захаров. - Ми купуємо технологію виробництва якісного асфальтобетону. Це означає, що італійці приїдуть до Маріуполя не лише для встановлення обладнання, а вони навчать наших фахівців і спільно з ними виготовлять близько ста тисяч тонн асфальту. Тільки після цього ми приймемо асфальтобетонний завод у роботу".
На весь проект: із демонтажем, бетонними фундаментними роботами, благоустроєм – встановленням огорожі, парканів, облаштуванням величезних складів цього року заплановано виділити із бюджету 115 мільйонів гривень.
Для обслуговування заводу закуповується техніка у лізинг. Це самоскиди, асфальтоукладачі. Раніше pr.ua розповідав, яку саме техніку місто придбає для Маріупольавтодору.
Продуктивність комплексу – 160 тонн асфальту високої якості за годину.
Міський голова поставив ще одне важливе завдання – за допомогою отриманого асфальту ремонтувати щороку до 50 кілометрів доріг у Маріуполі.
Старі заводи давно вичерпали свій ресурс, один із них – 1962 року будівництва, другий – 1982 року. Якість їхньої продукції залишає бажати кращого. Тим не менше, за їх допомогою минулого року було виготовлено рекордну в історії Маріуполя кількість асфальту – 43 тисячі тонн, позаминулого року – 30 тисяч тонн.
Новий асфальтобетонний комплекс вироблятиме 96 тисяч тонн асфальту високої якості, тобто більше, ніж удвічі.
Звичайно, за рік дві всі дороги у Маріуполі неможливо відремонтувати – їх сотні кілометрів. Але процес триває. Нагадаємо, міський голова Вадим Бойченко говорив, що до 2030 року планується відремонтувати понад 600 кілометрів доріг.
Концепція роботи комунального дорожнього підприємства повністю пройшла перезавантаження, на що особливо наголосив заступник мера.
"Ми створили чотири районні бригади, які будуть забезпечені технікою та інструментами – малим асфальтоукладачем, асфальтом та іншим", - розповів Сергій Захаров.
Бригади їздитимуть вулицями районів оперативно виконуючи латковий ремонт, ремонт картами. Координуватимуть роботи шляховиків голови райадміністрацій, які отримують заявки мешканців і бачать самі під час об'їздів, де необхідно упорядкувати дороги.
Світлина Аліни Комарової
Раніше pr.ua розповідав, як у відлигу "Маріупольавтодор" ремонтує дороги.
14 липня 2022 25 березня 2022