Маріуполь купує найсучасніший італійський асфальтний завод виробництва Marini.
Як розповів pr.ua заступник мера Маріуполя Сергій Захаров, місто визначило, який саме асфальтобетонний комплекс нам потрібен і вже відбулися торги.
Чому Marini і де його встановлять
У Маріуполі вирішили, що нам найбільше підходить італійський комплекс Marini для виробництва асфальту.
"Таких заводів в Україну поставлено понад двадцять, - пояснив заступник міського голови. - Подібні є у турецької компанії "Онур". Ми розуміємо, що в експлуатації вони одні з найкращих".
Вже попередньо обговорено графік постачання італійського заводу. Більша його частина вже зібрана, залишилося тільки доукомплектувати його тим обладнанням, яке нам потрібне для виробництва.
"Встановимо завод на місці існуючого – у районі полігону ТПВ. Старий комплекс буде демонтовано. А для нового підводимо комунікації", – додав Сергій Захаров.
Він зазначив, що мером Маріуполя Вадимом Бойченком поставлено завдання отримати перший асфальт 1 липня. І він буде високої якості.
Від звичайного до кольорового та холодного
Асфальтобетонний завод вироблятиме різні види асфальту високої якості – від звичайного до ЩЕМи (щебенево-мастична асфальтобетонна суміш) та кольорового. У Маріуполі ще не було доріг із різнокольоровим покриттям. Проте технології розвиваються.
Крім того, він випускатиме холодний асфальт для ремонту доріг у зимовий період, який сьогодні Маріуполь купує за високою ціною. Комплекс також використовуватиме асфальтову крихту, яка знімається фрезою зі старого асфальтового покриття.
До комплексу входить і сучасна виробнича лабораторія. Вона буде брати проби з кожної партії продукції і контролювати якість.
"Ми купуємо не просто завод, - зазначив Сергій Захаров. - Ми купуємо технологію виробництва якісного асфальтобетону. Це означає, що італійці приїдуть до Маріуполя не лише для встановлення обладнання, а вони навчать наших фахівців і спільно з ними виготовлять близько ста тисяч тонн асфальту. Тільки після цього ми приймемо асфальтобетонний завод у роботу".
Нова техніка та амбітні завдання
На весь проект: із демонтажем, бетонними фундаментними роботами, благоустроєм – встановленням огорожі, парканів, облаштуванням величезних складів цього року заплановано виділити із бюджету 115 мільйонів гривень.
Для обслуговування заводу закуповується техніка у лізинг. Це самоскиди, асфальтоукладачі. Раніше pr.ua розповідав, яку саме техніку місто придбає для Маріупольавтодору.
Продуктивність комплексу – 160 тонн асфальту високої якості за годину.
Міський голова поставив ще одне важливе завдання – за допомогою отриманого асфальту ремонтувати щороку до 50 кілометрів доріг у Маріуполі.
Старі заводи давно вичерпали свій ресурс, один із них – 1962 року будівництва, другий – 1982 року. Якість їхньої продукції залишає бажати кращого. Тим не менше, за їх допомогою минулого року було виготовлено рекордну в історії Маріуполя кількість асфальту – 43 тисячі тонн, позаминулого року – 30 тисяч тонн.
Новий асфальтобетонний комплекс вироблятиме 96 тисяч тонн асфальту високої якості, тобто більше, ніж удвічі.
Звичайно, за рік дві всі дороги у Маріуполі неможливо відремонтувати – їх сотні кілометрів. Але процес триває. Нагадаємо, міський голова Вадим Бойченко говорив, що до 2030 року планується відремонтувати понад 600 кілометрів доріг.
Перезавантаження "Маріупольавтодору" – по "летючому" загону на район
Концепція роботи комунального дорожнього підприємства повністю пройшла перезавантаження, на що особливо наголосив заступник мера.
"Ми створили чотири районні бригади, які будуть забезпечені технікою та інструментами – малим асфальтоукладачем, асфальтом та іншим", - розповів Сергій Захаров.
Бригади їздитимуть вулицями районів оперативно виконуючи латковий ремонт, ремонт картами. Координуватимуть роботи шляховиків голови райадміністрацій, які отримують заявки мешканців і бачать самі під час об'їздів, де необхідно упорядкувати дороги.